جان کربی کار پنهان زیستی پنتاگون را افشا کرد

© Sputnik / Maxim BlinovПредседатель комитета Государственной Думы РФ по безопасности и противодействию коррупции Ирина Яровая
Председатель комитета Государственной Думы РФ по безопасности и противодействию коррупции Ирина Яровая - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2023
عضو شوید
معاون رئیس دومای دولتی روسیه گفت، که وزیر امور خارجه امریکا کارهای پنهانی زیستی پنتاگون را افشا کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ایرینا یارووایا، معاون رئیس دومای دولتی روسیه گفت، که جان کربی، هماهنگ کننده پیوندهای راهبردی شورای امنیت ملی ایالات متحده، پنتاگون را به اجرای دستورهای نظامی-بیولوژیکی پنهانی واشنگتن "محکوم" کرد.
کربی پیشتر گفته بود، که ایالات متحده اعتراف می کند که با کیف در شماری "پژوهش" در زمینه "پیشگیری از همه گیری" کار کرده است، فعالیت در آنها پس از آن متوقف شد، در حالی که سلاح های زیستی در چنین آزمایشگاه هایی توسعه نیافته بودند.
انتصاب سفیر جدید روسیه در آمریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
دوگانگی دیدگاه امریکا درباره آزمایشگاه هایش در اوکراین
به نقل از سرویس مطبوعاتی دومای دولتی، یارووایا گفت: "از آنجایی که ثابت و مستند شده است که ارتش امریکا در آزمایشگاه‌های زیستی با کیف کار می‌کرد، اعتراف کربی واشنگتن را افشا می‌کند که پنتاگون دستورات بیولوژیکی نظامی مخفی واشنگتن را اجرا می‌کرده است".
به گفته این نماینده مجلس روسیه، این نخستین بار نیست که مقام های امریکایی در "روشنگری ناجوانمردانه پروژه بیولوژیکی خود در اوکراین که تنها بخشی از برنامه بیولوژیکی نظامی جهانی آنها است" گرفتار می شوند.
یارووایا افزود: پژوهش های زیستی ارتش امریکا در اوکراین "یکی از حلقه های زنجیره کارهای زیستی نظامی خطرناک ایالات متحده" است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала