تلاش نیروهای اوکراینی برای یورش به ایستگاه خط لوله نفت "دروژبا/دوستی"

© AP Photo / Sven KaestnerУчасток нефтепровода "Дружба" в Германии
Участок нефтепровода Дружба в Германии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2023
عضو شوید
نیروهای مسلح اوکراین تلاش کردند ایستگاه خط لوله نفت دروژبا/دوستی در منطقه بریانسک را گلوله باران کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ایگور دمین، سخنگوی و مشاور رئیس ترانس نفت گفت، که ایستگاه پمپاژ نفت نووزیبکوف خط لوله نفت دروژبا/دوستی در منطقه بریانسک مورد آتش سوزی قرار گرفت.
این منبع گفت: "بر اثر اصابت گلوله به قلمرو ایستگاه، هیچ قربانی نداشت، جای آسیب دیده از سوی تیم تعمیر در حال تعمیر است. خط لوله نفت دروژبا/دوستی به طور عادی کار می کند".
 خط لوله نفت دروژبا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2022
صربستان: علت حادثه در خط لوله نفت دروژبا خرابکاری بوده است
در خدمات اورژانس منطقه بریانسک تایید کرد، که یک پرتابه پرتاب شده از اوکراین در مزرعه ای در نزدیکی روستای مامای سقوط کرده است.
به گفته دمین، این حادثه شب پیش رخ داده است.
نیکلای شولگینوف وزیر انرژی روسیه گفت، که ترانس نفت هنوز هیچ مشکلی در پمپاژ نفت به مقامات اطلاع نداده است. این بدان معناست که آسیب احتمالی بر عملکرد خط تأثیری نداشته است. خط لوله نفت دروژبا از منطقه سامارا شروع می شود، از بریانسک می گذرد و سپس به دو بخش شمالی (از طریق بلاروس، لهستان، آلمان) و جنوبی (از طریق اوکراین، جمهوری چک، اسلواکی و مجارستان) جدا می شود. تأسیسات زیرساختی به طور مرتب به هدف حملات رژیم کیف تبدیل شده است. همانطور که ولادیمیر پوتین گزارش داد، اوکراین در پشت انفجار پل کریمه، سه تلاش برای حمله تروریستی به نیروگاه هسته ای کورسک، و کیف همچنین تلاش برای تضعیف خط لوله گاز ترکیش استریم است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала