بیشترین ضرر تحریم های ضد روسی را اتحادیه اروپا و امریکا دیده است

© AP Photo / Virginia MayoФлаги США и Евросоюза на здании Европейского парламента в Брюсселе. Архивное фото
Флаги США и Евросоюза на здании Европейского парламента в Брюсселе. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2023
عضو شوید
کارشناس نفت گفت: اتحادیه اروپا و امریکا بیشترین ضرر را به دلیل تحریم های ضد روسیه متحمل شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، رابعه یاگی، کارشناس نفت در گفت و گو با اسپوتنیک عربی درباره پیامدهای تحریم های ضد روسیه برای کشورهای غربی، امریکا و روسیه اظهار داشت: تصمیم مشترک اتحادیه اروپا، بریتانیا و ایالات متحده درباره حمل و نقل دریایی محصولات نفتی روسیه بخشی جدایی ناپذیر از جنگ اقتصادی واقعی در برابر روسیه است.
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2023
زاخارووا: غرب در حال حرکت از جنگ ترکیبی به جنگ آشکارا با روسیه است
او در ادامه گفت: "با این حال، مسکو مدت‌هاست که از آنها جلوتر بوده است، زیرا به طور فعال بازارهای جایگزین و صادرات به کشورهای آسیایی را توسعه می‌دهد که می‌تواند آسیب‌های ناشی از تحریم‌های ضدروسی غرب را کاهش دهد. در واقع اتحادیه اروپا بیشترین ضرر را متحمل شده است، این سازمان و ایالات متحده بیشترین ضرر را در نتیجه تورم، رکود اقتصادی و افزایش قیمت سوخت متحمل شده اند".
این کارشناس افزود: "همه اینها در سال 2023 ادامه خواهد داشت و پیامدهای آن برای اتحادیه اروپا و واشنگتن جدی تر خواهد بود. در حالی که روسیه کمترین آسیب را متحمل خواهد شد، زیرا اقتصاد این کشور نیز متکی به منابع غیر مرتبط با بخش نفت و گاز است".
یادآوری می کنیم، که پس از آغاز عملیات ویژه روسیه در 24 فیبروری در اوکراین برای غیرنظامی سازی و نازی زدایی، کشورهای غربی به ویژه اتحادیه اروپا و امریکا تحریم های زیادی را در برابر روسیه به اجرا گذاشتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала