تماس اضطراری لاوروف با وزیران خارجه اسرائیلی و فلسطینی

© Sputnik / Vitaliy BelousovМинистр иностранных дел РФ Сергей Лавров на пресс-конференции с главами МИД Ирана и Сирии
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на пресс-конференции с главами МИД Ирана и Сирии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.01.2023
عضو شوید
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در گفتگوی تلیفونی با همتایان اسرائیلی و فلسطینی خود، خواستار امتناع از هرگونه اقدامی شد که می‌تواند باعث تخریب اوضاع شود.
به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: "سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در روزهای 28 و 29 جنوری با الی کوهن وزیر امور خارجه اسرائیل و ریاض مالکی وزیر امور خارجه فلسطین گفتگوی تلیفونی داشت. وزیر خارجه روسیه در ارتباط با کشته شدن و زخمی شدن اشخاص ملکی در نتیجه تشدید تنش اخیر، به همکاران خود تسلیت گفت."
لاوروف: اظهارات در مورد نابودیاسرائیل غیر قابل قبول است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2018
لاوروف: اظهارات در مورد نابودی اسرائیل غیر قابل قبول است
جناح روس تاکید کرد که مسکو به طور جدی نگران دور جدیدی از خشونت در منطقه درگیری فلسطین و اسرائیل است که مملو از سرگیری درگیری مسلحانه است که می تواند منجر به تلفات و ویرانی های جدید شود.

همچنین در این بیانیه آمده است: "لاوروف از شرکای اسرائیلی و فلسطینی خواست حداکثر مسئولیت از خود نشان دهند و از هرگونه اقدامی که می‌تواند باعث تخریب بیشتر اوضاع شود، خودداری کنند. لاوروف بر ضرورت عاجل از سرگیری تلاش‌های میانجی‌گران بین‌المللی چهارجانبه به منظور از سرگیری روند مذاکرات بین طرف های اسرائیلی و فلسطینی بر اساس مبنای حقوقی بین‌المللی به رسمیت شناخته شده در اسرع وقت تاکید کرد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала