مطالبه 24 هواپیمای جنگنده از غرب توسط اوکراین

© Photo / Facebook/57th Wing CommanderАмериканский истребитель F-16C в "цифровом" камуфляже "под российский Су-57"
Американский истребитель F-16C в цифровом камуфляже под российский Су-57 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.01.2023
عضو شوید
ال پایس: کی یف می خواهد 24 جت جنگنده از غرب به عنوان بخشی از مرحله اول کمک های جدید دریافت کند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از ال پایس ایگنات، نماینده رسمی فرماندهی نیروی هوایی اوکراین، کی‌یف مایل به دریافت 24 جت جنگنده از غرب به عنوان بخشی از مرحله اول تحویل تسلیحات جدید است.
در این مطلب آمده است: "دو جوخه هواپیما با هر کدام 12 جنگنده، این بسته جدیدی از کمک های نظامی است که ارتش اوکراین قصد دارد از متحدان بین المللی خود مطالبه و دریافت کند."
اولویت اصلی برای نیروهای مسلح به F-16 آمریکایی است، اما آنها همچنین در حال بررسی دریافت "رافال" فرانسوی و "گریپنس" سوئدی هستند.
Боевой танк австралийской армии M1A1 Abrams выпускает снаряд во время демонстрации боевых действий, Австралия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2023
چندرسانه ای
تانک های آبرامز امریکایی و تانک های لئوپارد 2 آلمانی برای اوکراین
با این وجود، به گفته ارتش اوکراین، حتی در صورت دریافت تجهیزات مورد نظر، نیروهای مسلح اوکراین به زودی نمی توانند از این هواپیماها استفاده کنند، زیرا آموزش خلبانان و تیم های پشتیبانی زمینی حداقل شش ماه طول می کشد.
پیشتر ولودیمیر زلنسکی پس از اعلام تمایل کشورهای غربی برای تامین تانک به اوکراین، خواستار تحویل هواپیما و راکت به کی‌یف شده بود.
از آغاز عملیات ویژه روسیه، ایالات متحده و متحدانش در ناتو میلیاردها دلار تجهیزات نظامی به نیروهای مسلح اوکراین ارسال کرده اند. در عین حال، مسکو بارها خاطرنشان کرده است که غرب به دنبال طولانی کردن درگیری است. همانطور که در وزارت دفاع روسیه تاکید شده است، انبارهای دارای مهمات خارجی به اهداف قانونی برای نیروهای هوافضا در جمهوری همسایه تبدیل خواهند شد.
Новоназначенный министр обороны Германии Борис Писториус на церемонии приветствия в Министерстве обороны в Берлине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
وزیر دفاع آلمان: به اوکراین جنگنده نمی دهیم
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала