مشکلات عمده تانک های غرب در اوکراین

© AP Photo / Michael SohnТанк Leopard 2 на демонстрационном мероприятии, Германия
Танк Leopard 2 на демонстрационном мероприятии, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.01.2023
عضو شوید
فایننشل تایمز در مورد مشکلات آینده تانک های غربی برای نیروهای مسلح اوکراین گزارش داد.
به گزارش اسپوتنیک، طبق مقاله منتشر شده فایننشال تایمز، نیروهای اوکراینی با استفاده از تانک های جدید لئوپارد 2 وقتی وارد اوکراین می شوند، با مشکل مواجه خواهند شد.
بر اساس این مقاله، تانک‌های آلمانی مدرن‌تر و پیچیده‌تر از همتایان شوروی که اوکراینی‌ها به آن‌ها عادت کرده‌اند، هستند. که مشکلاتی را برای سربازان اوکراینی ایجاد می‌کند.
نویسندگان به نقل از یکی از مربیان نیروهای مسلح اوکراین می گویند: "مثل این میماند که رانندگی یک موتر مدل دهه 1950 را بلد باشی ولی به یکبارگی به جلو موتر پورش بنشینی."
Боевой танк австралийской армии M1A1 Abrams выпускает снаряд во время демонстрации боевых действий, Австралия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2023
چندرسانه ای
تانک های آبرامز امریکایی و تانک های لئوپارد 2 آلمانی برای اوکراین
روسیه به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی به کشورهای ناتو فرستاد. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد، هدف قانونی روسیه خواهد بود. وزارت امور خارجه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند".
همزمان دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه خاطرنشان کرد که تعمین اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمکی نمی‌کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
روسیه در 24 فبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد شکنجه و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامید. تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала