شولتس تصمیمات اخیر درمورد اوکراین را بازبینی خواهد کرد

© Sputnik / Сергей Гунеев /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ В. Путин встретился с канцлером ФРГ О. Шольцем
Президент РФ В. Путин встретился с канцлером ФРГ О. Шольцем - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.01.2023
عضو شوید
اولاف شولتس، صدراعظم آلمان قول داد که همه تصمیمات در مورد اوکراین را ارزیابی کند.
به گزارش اسپوتنیک، اولاف شولتس، در یک سخنرانی هفتگی برای شهروندان بیان کرد که صدراعظم آلمان به مردم کشورش قول داد که تمام تصمیمات در مورد اوکراین را به دقت ارزیابی کنند و آنها را تنها با شرکای خود اجرا کنند.
صدراعظم در بیانیه ای گفت: "بسیاری از شهروندان بسیار نگران هستند و البته، شما خواهان صلح در اروپا هستید تا جنگ نزدیکتر نشود و دولت و صدراعظم منطق خود را حفظ کنند."
شولتس از آلمانی ها خواست که به مقامات اعتماد کنند و افزود که در این صورت در امان خواهند بود. علاوه بر این، او قول داد که تمام تصمیمات در مورد اوکراین را به صورت متعادل و تنها پس از توافق با شرکا اتخاذ کند.
Новоназначенный министр обороны Германии Борис Писториус на церемонии приветствия в Министерстве обороны в Берлине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
وزیر دفاع آلمان: به اوکراین جنگنده نمی دهیم
صدراعظم آلمان در پایان افزود که برلین "از تشدید تنش جلوگیری می کند، نباید جنگی بین روسیه و ناتو وجود داشته باشد من به شما قول می دهم که امنیت آلمان دائماً در کانون توجه است."
پیش از این مشخص شده بود که آلمان به دلیل ارسال تانک به اوکراین، خود را به عنوان طرف درگیری به رسمیت نمی شناسد. علاوه بر این، صدراعظم آلمان گفت که تنها انگیزه برای تامین تانک، نیاز به کمک بیشتر به سربازان نیروهای مسلح اوکراین است.
در 24 جنوری، اطلاعاتی ظاهر شد که آلمان موافقت کرده است تانک های لئوپارد 2 را به عنوان کمک نظامی به جمهوری ارسال کند. علاوه بر این، مجوز صادرات مجدد تجهیزات نظامی آلمان به کشورهای دیگر صادر خواهد شد.
Leopard 2 немецкий основной танк - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2023
کابینه آلمان تصویب کرد که تانکهای "لئوپارد 2" را به اوکراین بفرستند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала