اسرائیل کمک های محرمانه به اوکراین را اعلام کرد

© Depositphotos.com / Romayanu.gmail.comانحلال پارلمان و برگزاری انتخابات جدید در اسرائیل
انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات جدید در اسرائیل  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.01.2023
عضو شوید
رون پروسور سفیر اسرائیل در آلمان اعلام کرد "ما به اوکراین کمک می کنیم، هرچند در پشت صحنه، به اندازه بیشتر از آنچه که معلوم می‌شود."
به گزارش اسپوتنیک، رون پروسور سفیر اسرائیل در آلمان به نقل از مورگن پست گفت: تل آویو از کیف در مقیاسی بیشتر از آنچه که مردم می دانند حمایت می کند.
او گفت: "ما کمک می کنیم، هرچند در پشت صحنه، به اندازه بیشتر از آنچه که معلوم می‌شود."
به گفته این دیپلمات، دو دلیل وجود دارد که این کشور به نیروهای مسلح اوکراین تسلیحات نمی دهد: حضور نظامی مسکو در سوریه و جامعه بزرگ یهودیان در روسیه.
فلسطین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2023
طالبان حمله اسرائیل به شهر جنین فلسطین را محکوم کردند
پروسر خلاصه کرد: "به همین سادگی نیست. پیش از این، بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل در نشستی با سفرای اتحادیه اروپا گفت که دولت یهود به دلیل ملاحظات عملیاتی، علیرغم ادامه حمایت از کیف از طریق کمک های بشردوستانه، تسلیحات اوکراین را تامین نخواهد کرد. علاوه بر این، او قول داد که به کیف در توسعه سیستم های هشدار اولیه مدنی برای گلوله باران کمک کند.
روسیه به دلیل ارسال تسلیحات به نیروهای مسلح اوکراین یادداشتی به کشورهای عضو اتحاد آتلانتیک شمالی فرستاد. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه تاکید کرد که هر محموله ای که حاوی تجهیزات نظامی برای کیف باشد توسط نیروهای هوایی روسیه در جمهوری همسایه منفجر خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала