کمپنی "روستک" روسیه قصد ندارد که مؤقف بازار تسلیحات نظامی خود را از دست بدهد

© Sputnik / Evgeniy Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Прототип нового легкого тактического однодвигательного истребителя пятого поколения Chekmate на МАКС-2021
Прототип нового легкого тактического однодвигательного истребителя пятого поколения Chekmate на МАКС-2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2023
عضو شوید
چمزوف رئیس کمپنی دولتی "روستک" روسیه اظهار داشته است که قصد ندارد موقف خود را در بازار اسلحه از دست بدهد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی چمزوف، مدیر عمومی شرکت دولتی "روستک" طی مصاحبه با اسپوتنیک گفت که قرار نیست Rostec موقف خود را در بازار جهانی تسلیحات از دست بدهد، اما تلاش های اصلی شرکت های آن در راستای تحقق دستور دفاع دولتی است.
طیاره انتحاری روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2019
طیارات جدید انتحاری روسیه رونما گردید+ویدیو
روسیه سطر دوم جهان را در صادرات تسلیحات و تجهیزات نظامی دارد، در 10 سال گذشته سالانه حدود 15 میلیارد دالر سلاح به فروش رسانده است که 13 میلیارد دالر آن از Rosoboronexport(بخشی از Rostec) تامین شده است.
چمزوف گفت:"به طور سنتی جزئیات را فاش نمی‌کنم، روزوبرون‌اکسپورت طبق وظایف که از سوی رئیس‌جمهور و دولت برای ما تعیین می‌شود، کار می‌کند. در مجموع می‌توانم بگویم که علیرغم مخالفت کشورهای غیردوست، ما با آن مقابله می‌کنیم. مواضع خود را در بازار جهانی تسلیحات که در حال رفتن هستیم، رها نکنیم".
وی همچنان تاکید کرد که "اکنون تلاش های اصلی شرکت های Rostec بر اجرای دستور دفاع دولتی متمرکز شده است."
Rostec شرکای قابل اعتمادی در آسیا، شرق میانه، قاره افریقا و امریکای لاتین دارد. ما برای موقعیت اصولی آنها ارزش قائل هستیم و با آنها در تماس نزدیک داریم و سخت ترین کارها را مشترکاً حل می کنیم. برنامه های برای افزایش همکاری ما نیز وجود دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала