نماینده بوندستاگ: مذاکره بهتر از ارسال سلاح به کی یف است

© Fotolia / VanderWolf ImagesЗдание Бундестага в Берлине
Здание Бундестага в Берлине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2023
عضو شوید
واگنکنشت، معاون بوندستاگ: ارسال سلاح به کی یف به تشدید درگیری ها کمک می کند.
به گزارش اسپوتنیک، سارا واگنکنشت، معاون پارلمان بوندستاگ از حزب چپ گفت: ارسال تسلیحات جدید به اوکراین اجازه پایان درگیری را نخواهد داد، برای حل این وضعیت، آلمان یا شرکای آن باید مذاکرات را سازماندهی کنند.
روز چهارشنبه دولت آلمان اعلام کرد که تصمیم دارد تانک های لئوپارد 2 آلمان را به اوکراین منتقل کند.آلمان قصد دارد دو گردان تانک تشکیل دهد. در مرحله اول، آنها قصد دارند 14 دستگاه لئوپارد 2 نوع A6 را از سهمیه بوندسوهر تهیه کنند.
Wagenknecht در روی آنتن شبکه آلمانی فونیکس گفت: "من این (تصمیم آلمان برای ارسال تانک های لئوپارد 2 به اوکراین) را بسیار خطرناک می دانم. و من نگران هستم." به گفته وی، چنین تصمیماتی به تشدید فزاینده درگیری کمک می کند.
Leopard 2 немецкий основной танк - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2023
کابینه آلمان تصویب کرد که تانکهای "لئوپارد 2" را به اوکراین بفرستند
سخنگوی چپ افزود: "و من فکر می کنم وحشتناک است که ما فقط از نظر منطق نظامی به آن فکر کنیم." وی خاطرنشان کرد که ارتش آمریکا در حالی که هنوز در پایگاه نظامی آمریکا در رامشتاین در آلمان بود، گفته بود که احتمال اینکه "طرف روسی تمام اوکراین را تصرف کند" صفر است. به گفته او، احتمال اینکه اوکراین بتواند در میدان جنگ پیروز شود نیز بسیار کم است.
این سیاستمدار تاکید کرد: "و در این راستا، مذاکره ضروری است" و تنها مذاکره می‌تواند پایان این درگیری را ممکن کند. واگنکنشت، با اشاره به اینکه آلمان به خود اجازه می دهد که به سمت خود کشیده شود، گفت: "اما در عوض، ما سلاح های بیشتری را فراهم می کنیم، سلاح های بیشتری برای حملات، اکنون این تانک های جنگی، و در عین حال اوکراینی ها از قبل هواپیما، کشتی و هر چیز دیگری را می خواهند."
وی در پاسخ به این سوال که آیا این معاونت شرایط را برای انجام مذاکرات از طرف روسیه می بیند، پاسخ داد که "ارائه چنین پیشنهادی ضروری است." معاون وزیر امور خارجه تاکید کرد: باید هر دو طرف را تحت تاثیر قرار دهید تا آنها این پیشنهاد را بپذیرند، اما تاکنون نه غرب، نه آمریکا و نه دولت های اروپایی هیچ تلاشی برای آغاز چنین مذاکرات صلح نکرده اند.
او یادآور شد که چنین مذاکراتی بین طرف های اوکراینی و روسیه در ماه فوریه انجام شد. و آنها کاملاً عمیق پیشروی کردند. آنها عملاً موفق شدند در ازای عقب نشینی طرف روسی بر سر بی طرفی اوکراین به توافق برسند. اما سپس اوکراینی ها این مذاکرات را متوقف کردند. این سیاستمدار در پایان گفت: اکنون مرگ مردم ادامه دارد. در واقع، ما شاهد یک بن بست در میدان جنگ هستیم.
Танк Леопард AS1 на учениях в Австралии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2023
آلمان در ماه های نزدیک تانک های لئوپارد را به اوکراین تحویل میدهد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала