پنتاگون: بسته کمکی جدید به اوکراین در مجموع 400 میلیون دالر خواهد بود

© AFP 2023 / Saul Loeb Вид на здание Пентагона в Вашингтоне, США
Вид на здание Пентагона в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2023
عضو شوید
پنتاگون حجم بسته جدید کمک های ایالات متحده به اوکراین را نزدیک به 400 میلیون دالر اعلام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پنتاگون در بیانیه ای اعلام کرد، که حجم کل بسته جدید کمک نظامی امریکا به اوکراین با تانک های آبرامز 400 میلیون دالر خواهد بود.
در این مدرک آمده است: "این بسته زیر ابتکار کمک دفاعی اوکراین 400 میلیون دالر است".
Танки M1 Abrams на международных военных учениях Summer Shield XIV в Латвии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2023
بایدن از تحویل 31 تانک M1 آبرامز به اوکراین خبر داد
بر پایه این فهرست، این کمک ها شامل 31 تانک آبرامز با گلوله های 120 میلی متری و "مهمات دیگر"، 8 خودروی بازیابی و بازیابی تاکتیکی، خودروهای پشتیبانی و تجهیزات، و بودجه برای آموزش، نگهداری و تعمیرات آنها خواهد بود.
خاطرنشان می شود، که مجموع کمک های نظامی ایالات متحده به کیف از آغاز ریاست جمهوری جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده به 27.8 میلیارد دالر و از سال 2014 به 29.9 میلیارد دالر رسیده است.
یادآوری می کنیم، که روسیه پیش از این به دلیل فرستادن جنگ افزارها به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد، که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند".
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد، که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала