دیدار ضمیر کابلوف با حنا ربانی در پاکستان

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Специальный представитель президента России по Афганистану Замир Кабулов
Специальный представитель президента России по Афганистану Замир Кабулов  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2023
عضو شوید
نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان با وزیر مشاور در امور خارجه پاکستان دیدار و درباره افغانستان گفت و گو کردند.
به گزارش اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی اداره دیپلماسی پاکستان گزارش داده است، که ضمیر کابلوف، نماینده ویژه رئیس جمهور فدراسیون روسیه در امور افغانستان، رئیس اداره دوم آسیایی وزارت امور خارجه روسیه، روز چهارشنبه در اسلام آباد با حنا ربانی کهروزیر مشاور در امور خارجه پاکستان دیدار کرد.
فرمت مسکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.11.2022
پاسخ کابلوف به اسپوتنیک در اختتامیه نشست فرمت مسکو
بر پایه این گزارش، در جریان این گفت و گو، طرف ها نسبت به نگهداشتن پیوندها با دولت موقت افغانستان که از سوی گروه طالبان (ممنوع در فدراسیون روسیه) تشکیل شده است، ابراز اطمینان کردند.
دیپلمات ها تاکید کردند، که بهترین راه برای حل مشکلات منطقه، فرمت مسکو است که ده کشور همسایه افغانستان را پوشش می دهد. کابلوف و ربانی کهر همچنین بر اهمیت همکاری بین فدراسیون روسیه و پاکستان که در خدمت منافع امنیت، ثبات و صلح در منطقه است، اشاره کردند.
پیش از این گزارش شده بود، که کابلوف در پایتخت پاکستان با همکار خود، نماینده ویژه دولت پاکستان در امور افغانستان، محمدصادق نیز دیدار کرده است. در این گفت وگو که روز سه شنبه انجام شد، طرف ها آخرین تحولات منطقه و راه های توسعه همکاری های مسکو و اسلام آباد برای آینده ای بهتر را بررسی کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала