آلمان سال ها از جایگزینی گاز روسیه فاصله دارد

© AFP 2023 / Francisco LeongТанкер с американским сжиженным природным газом Creole Spirit в порту Португалии
Танкер с американским сжиженным природным газом Creole Spirit в порту Португалии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2023
عضو شوید
برآوردهای وزارت اقتصاد آلمان نشان می دهد که در این کشور تا جایگزینی کامل گاز طبیعی مایع (LNG) گاز طبیعی مایع (LNG) از طریق خط لوله روسیه فاصله زیادی دارد.
به گزارش اسپوتنیک، برآوردهای وزارت اقتصاد آلمان نشان می دهد که در این کشور تا جایگزینی کامل گاز طبیعی مایع (LNG) گاز طبیعی مایع (LNG) از طریق خط لوله روسیه فاصله زیادی دارد.
بر اساس سند منتشر شده در وب سایت بوندستاگ، آلمان در سال 2021، 55 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی روسیه را وارد کرده است. این سند همچنین نشان می دهد که دستگاه های ذخیره سازی و گازی سازی مجدد آلمان (FSRUs) که که در حال حاضر در تعدادی از بنادر نصب می شوند تا امکان واردات گاز طبیعی مایع (LNG) را فراهم کنند، و گفته میشود ممکن است زودتر از سال 2026 به ظرفیت مشابهی برسد.
Хранение сжиженного природного газа в США  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.01.2023
گران و ناسازگار با محیط زیست؛ ترمینال های LNG به جای گاز روسیه باعث انتقادات زیاد در آلمان می شود
پیش بینی می شود تا سال 2030 این ظرفیت ها به 76.5 میلیارد مترمکعب یا حدود 80 درصد از تمام مصرف گاز آلمان در سال 2021 افزایش یابد.
با این حال، این وزارت خاطرنشان می کند که حتی زمانی که این ترمینال ها به کار بروند، بازار جهانی LNG ممکن است ظرفیت کافی برای پوشش تقاضای اضافی نداشته باشد که می تواند این تاریخ ها را بیشتر کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала