آلمان درخواستی از پولند برای تامین تانک های لئوپارد 2 به کیف دریافت کرد

CC0 / Bundeswehr / چرا تانک های آلمانی متحدان آلمان را در سوریه نابود می سازند؟
چرا تانک های آلمانی متحدان آلمان را در سوریه نابود می سازند؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2023
عضو شوید
برای تامین تانک‌های ساخت آلمان به اوکراین، کشورها اروپایی باید اجازه آلمان را برای رفع محدودیت‌های صادراتی دریافت کنند.
به گزاش اسپوتنیک، یک نماینده دولت آلمان گفت که آلمان درخواستی از پولند برای تامین تانک های لئوپارد 2 به اوکراین دریافت کرده است که این سند فوراً و طبق پروسیجر های تعیین شده بررسی خواهد شد.
این منبع گفت: "درخواست پولند برای صادرات تانک های لئوپارد 2 توسط دولت فدرال دریافت شد."
وی افزود: درخواست‌های صدور جواز صادرات "به صورت فوری" و "طبق پروسیجر‌های تعیین‌شده برای بررسی فرستاده شده است". ماریوش بلاشاک، وزیر دفاع ملی پولند روز سه شنبه گفت که پولند از آلمان برای انتقال تانک های لئوپارد 2 به اوکراین درخواست اجازه کرده است.
Танк Leopard 2 немецкой армии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2023
ممنوعیت انتقال تانک های لئوپارد قبل از استعفا
برای تامین تانک‌های ساخت آلمان به اوکراین، کشورها باید اجازه آلمان را برای رفع محدودیت‌های صادراتی دریافت کنند. رسانه های فنلندی تصریح کردند که علاوه بر آلمان، پولند و فنلند، اسپانیا، یونان و دنمارک تانک لئوپارد دارند.
قابل یادآوری است که روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یاداشت برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". دیمیتری پسکوف، ریس مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که سیرکردن اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала