پلان انتقال پول مسدود شده روسیه به کیف در برن بررسی گردید

© Bank- Afghanistan Twitter تحویل بیش از 19 میلیون دالر کمک های بشردوستانه به بانک بین المللی افغانستان (AIB)
تحویل بیش از 19 میلیون دالر کمک های بشردوستانه به بانک بین المللی افغانستان (AIB)  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2023
عضو شوید
گای پارملان، وزیر اقتصاد، آموزش و تحقیقات سوئیس طی مصاحبه ای با روزنامه متین دیمانچ گفت: انتقال دارایی های مسدود شده روسیه در سوئیس به اوکراین، حق مالکیت تضمین شده در قانون اساسی را نقض می کند.
به گزارش اسپوتنیک، پارملان در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد چیست، گفت: در سوئیس، حق مالکیت اساسی است و توسط قانون اساسی تضمین شده است، بنابراین ضبط پول یک کشور یا فرد از یک کشور برای انتقال به کشور دیگر غیرممکن به نظر می رسد. ایده دادن پول روسیه به اوکراین در سوئیس مصادره شد.
وزیر افزود: حتی امریکا که می تواند فشار بیاورد، هنوز خودش این تصمیم را نگرفته است.
در سوئیس به دریافت کنندگان وام، پول پرداخت می شود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2022
سوئیس از ایده زلنسکی برای انتقال دارایی های مسدود شده روسیه به اوکراین حمایت نمی کند
پارملان در پایان گفت: "ما یک کشور قانونی هستیم. ما موظف به رعایت قانون اساسی و قوانین موجود هستیم."
پیشتر ایگنازیو کاسیس، وزیر امور خارجه فدرال سوئیس گفته بود که موضوع مصادره دارایی های روسیه در سوئیس از طریق همه پرسی قابل حل است.
کشورهای G7 قبلاً گفته بودند که مناسب می‌دانند راه‌های را برای هدایت دارایی‌های روسیه برای بازسازی اوکراین بررسی کنند. در ماه دسامبر، کشورهای G7 ایجاد یک پلت فرم هماهنگی برای حمایت از روند بازیابی و بازسازی اوکراین را اعلام کردند. اتحادیه اروپا همچنین قبلاً بارها اعلام کرده است که در حال مطالعه استفاده احتمالی از دارایی های مسدود شده روسیه برای نیازهای بازسازی اوکراین است، اما تاکنون هیچ مبنای قانونی برای چنین اقداماتی در اتحادیه اروپا وجود ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала