ایجاد پیمان نظامی متشکل از کشورهای که از امریکا خسته شده اند

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر Заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев
Заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2023
عضو شوید
مدودف ایجاد پیمان نظامی متشکل از کشورهای "که از امریکایی ها خسته شده‌اند" رد نکرد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که غرب به طور نامحدود آماده است تا روسیه را شکست بدهد و یا از بین ببرد و ممکن است که یک اتحاد نظامی جدید در جهان ایجاد گردد.
وی افزود که نشست رامشتاین و تخصیص تسلیحات سنگین به کیف شکی باقی نمی گذارد که دشمنان ما به طور نامحدود سعی می ورزند تا ما را بشکنند و یا بهترتر ما را نابود کنند. آنها به اندازه کافی سلاح دارند.
Председатель правительства РФ Дмитрий Медведев проводит заседание правительства РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
مدودف درگیری با نازی های اوکراین را جنگ جدید روسیه بر علیه فاشیسم خواند
ابتدا مدودف نوشت: "آسان نخواهد بود". ثانیاً "در صورت طولانی شدن درگیری، در مقطعی یک اتحاد نظامی جدید از کشورهای که از امریکایی‌ها خسته شده اند" و متحدانشان تشکیل می‌شود. معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه معتقد است که همیشه در تاریخ بشر در طول جنگ های طولانی اتفاق افتاده است. و سپس ایالات متحده در نهایت اروپای قدیمی و بقایای اوکراینی های بدبخت را رها می کنند و جهان به حالت تعادل باز می گردد. البته مگر اینکه خیلی دیر شده باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала