اتباع ایالات متحده، اقدامات ترامپ و بایدن در قبال اسناد محرمانه را محکوم کردند

© AP Photo / Matt Rourke / Patrick SemanskyКомбинированная фотография бывшего вице-президента США Джо Байдена и президента США Дональда Трампа
Комбинированная фотография бывшего вице-президента США Джо Байдена и президента США Дональда Трампа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2023
عضو شوید
براساس نظرسنجی انجام شده در ایالات متحده، اکثریت شهروندان امریکایی، ترامپ و بایدن را به دلیل نگهداری و رفتار غیر مسئولانه در قبال اسناد محرمانه، محکوم کردند.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس نتایج یک نظرسنجی جامعه‌ شناختی که توسط "ای‌بی‌سی نیوز ایپسوس" صورت گرفته است، اکثر امریکایی‌ها اقدامات دونالد ترامپ و جو بایدن، روسای جمهور سابق و کنونی ایالات متحده را که اسناد محرمانه را در اماکن نا مربوط نگهداری می‌کردند، محکوم نمودند.
بر اساس نتایج این مطالعه، 77 فیصد از پاسخ دهندگان مطمئن هستند که ترامپ در قبال اسناد محرمانه رفتاری "غیر مسئولانه" داشته است، در حالی که 64 فیصد از امریکایی ها در مورد جو بایدن چنین نظری را داشته اند.
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.01.2023
چرا بایدن از درگیری اوکراین جلوگیری نکرد؟
در عین حال در میان حامیان حزب دموکرات امریکا، اقدامات ترامپ توسط 96 فیصد پاسخ دهندگان و تنها 47 فیصد از حامیان حزب جمهوری خواه محکوم شد. در میان جمهوری خواهان، "اقدامات غیر مسئولانه" بایدن به نوبه خود توسط 89 فیصد و تنها 38 فیصد در بین دموکرات ها گزارش شده است.
با ارزیابی جدیت اقدامات روسای جمهور سابق و فعلی، 43 فیصد از امریکایی ها معتقدند که اقدامات ترامپ "جدی تر" از بایدن بوده است. به نوبه خود، تنها 20 فیصد از پاسخ دهندگان معتقدند که اقدامات بایدن "جدی‌تر" از ترامپ بود. 30 فیصد از پاسخ دهندگان به طور یکسان نگران اقدامات هر دو سیاستمدار هستند.
این نظرسنجی در 20 تا 21 جنوری 2023 انجام شد و 532 نفر افراد بزرگسال در آن شرکت کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала