- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

در منطقه زاپوروژیا اولین خط دفاعی نیروهای مسلح اوکراین در هم شکست

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие на БТР во время обучения мобилизованных элитными подразделениями ВДВ на одном из полигонов в Запорожской области
Военнослужащие на БТР во время обучения мобилизованных элитными подразделениями ВДВ на одном из полигонов в Запорожской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2023
عضو شوید
روگوف: اولین خط دفاعی نیروهای مسلح اوکراین در منطقه زاپوروژیه از هم گسسته شد.
به گزارش اسپوتنیک، ولودیمیر روگوف، رئیس جنبش ما با روسیه هستیم، گفت که اولین خط دفاعی نیروهای مسلح اوکراین (AFU) در بخش های خاصی از جبهه در منطقه زاپوروژیا در هم شکسته است.
به گفته روگوف، در برخی مناطق عملیات شناسایی در حال انجام است و در برخی مناطق عملیات تهاجم عمیق تری انجام می شود که با پاکسازی برخی شهرک ها همراه است. وی تاکید کرد که نیروهای روسی در تمام خط مقدم ابتکار عمل دارند.
به گفته وی، خط دفاعی نیروهای مسلح اوکراین در سطح شهرک های کامنسکویه، اورخوف و گولیایپوله تحت کنترل کی­ یف ساخته شده است.
روگوف افزود: "کامنسکویه و اورخوف راه رسیدن به شهر زاپوروژیا هستند."
پیش از این مشخص شده بود که واحدهای نیروهای مسلح روسیه در منطقه زاپوروژیا حمله کردند. خاطرنشان می شود که چهار شهرک در نزدیکی شهر اورخوف تحت کنترل عملیاتی ارتش روسیه قرار گرفت.
دینیس پوشیلین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پوشیلین: وضعیت در آرتموفسک به محاصره عملیاتی نزدیک است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала