تظاهرات در وین در حمایت از لغو تحریم ها علیه روسیه برگزار شد

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Участники акции против обязательной вакцинации на одной из улиц в Вене
Участники акции против обязательной вакцинации на одной из улиц в Вене - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2023
عضو شوید
تظاهرات کننده ها در اتریش خواهان لغو تحریم ها علیه روسیه به دلیل دسترسی به گاز ارزان سه برابر شدند که قبلاً از طریق روسیه تاّمین میشد.
به گزارش اسپوتنیک، تظاهرات در حمایت از لغو تحریم ها علیه روسیه روز شنبه در وین برگزار شد که شرکت کنندگان آن خواستار کاهش قیمت برق و گاز، حفظ بی طرفی اتریش و لغو تحریم ها علیه روسیه شدند.
گفته میشود که صدها نفر در این اقدام شرکت کردند. پوتین نمی‌خواهد به ما گاز و مواد خام بفروشد، نه ، اما اتحادیه اروپا این کار را از طریق تحریم‌ها ممنوع کرده است.
در عین حال، اتحادیه اروپا دائماً در مورد "گاو مقدس" صحبت می‌کند معترضان گفتند که این حق ظاهراً فقط به روابط تجاری با ایالات متحده و متحدانش مربوط می شود.
به گفته کسانی که در این تظاهرات سخنرانی کردند، امریکا نه تنها روسیه، بلکه کشورهای دیگر را نیز تحریم می کند. همه اینها در همه جا منجر به تورم بیشتر و هزینه زندگی بالاتر می شود.
معترضان گفتند: "اتریش در این جنگ اقتصادی شرکت می کند، به جای گاز ارزان خط لوله از روسیه، ما مجبور به خرید LNG از امریکا سه برابر قیمت‌تر هستیم که برای محیط زیست نیز بسیار مضر است.
Президент Болгарии Румен Радев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2023
مخالفت رئیس جمهور بلغارستان از ارسال تسلیحات به اوکراین
آنها خاطرنشان کردند که شکاف بین اروپا و روسیه تنها به نفع ایالات متحده است که هدف بلندمدت آن "تخریب فدراسیون روسیه" است.
به گفته شرکت کنندگان، این ایالات متحده امریکا بود که نه تنها "اندوه" را در اوکراین "برانگیخت"، بلکه عمداً آن را با ممانعت از تلاش ها برای مذاکره و ارسال سلاح به کیف" به پیش بُرد".
شرکت کنندگان در این اقدام پوستر هایی با نوشته های "کاهش قیمت برق و گاز"، "میلیاردها فایده فوق العاده را به ما برگردانید"، "برای بی طرفی" در دست داشتند. بسیار از شرکت کننده‌گان بیرق های اتریش و روسیه را در دست داشتند.
غرب به خاطر اوکراین فشار تحریم ها بر روسیه را افزایش داده است. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه قبلاً اعلام کرده بود که سیاست مهار و تضعیف روسیه استراتژی بلندمدت غرب است و تحریم ها ضربه جدی به تمام اقتصاد جهانی وارد کرده است. به گفته وی، هدف اصلی غرب بدتر کردن زندگی میلیون ها انسان است. فدراسیون روسیه بارها اعلام کرده است که روسیه تمام مشکلاتی را که غرب برایش ایجاد می کند حل خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала