افزایش خرید ذغال سنگ و اتهام تحریم انرژی بر پوتین

© Sputnik / Alexey Kudenkoذغال سنگ
ذغال سنگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2023
عضو شوید
هابک: تقصیر روسیه و رئیس‌جمهور ولادیمیر پوتین است که آلمانی‌ها اکنون مجبور شده‌اند زغال سنگ وارد کنند.
به گزارش اسپوتنیک، رابرت هابک، وزیر اقتصاد آلمان که به دیدگاه های ضد روسی خود شهرت دارد او بارها مسکو را مسئول بحران انرژی معرفی کرده است.
وی در شبکه آلمانی NDR که در بندر در مقابل پس‌زمینه کوه‌های زغال‌ سنگ ایستاده بود، این موضوع را تکرار کرد و گفت: تقصیر روسیه و رئیس‌جمهور ولادیمیر پوتین است که آلمانی‌ها اکنون مجبور شده‌اند زغال سنگ وارد کنند و پایانه های باز برای دریافت تانکرهای گاز مایع مسدود شود.
او گفت: "ما نیمی از گاز طبیعی مصرفی خود را از دست دادیم زیرا پوتین گاز را برای ما قطع کرد. از این نیمی از دست رفته ۵۵ میلیارد مترمکعب هم اکنون از طریق این سه ایستگاه به سوی ما سرازیر می شود. این کمک بزرگی به امنیت انرژی آلمان است. البته وقتی پروژه های صنعتی اجرا می شود، همیشه افرادی هستند که دوست ندارند این اتفاق در محله آنها رخ دهد. اما این نباید در تصمیمات سیاسی تداخل داشته باشد."
باید گفت که روسیه هیچ چیزی را برای کسی مسدود نکرد - متحدان خود ایالات متحده و خود آلمان مانع آن شدند. اوکراین یک مسیر را مسدود کرد، پولند مسیر دوم را تحت تحریم قرار داد و در نهایت SP1 توسط آنها منفجر شد (گازپروم فقط یک بار مجاز به تحقیق بود) و در نهایت SP2 که هرگز به تقصیر خودشان راه اندازی نشد. در عین حال، روسیه به تمام تعهدات قراردادی در مسیر فعلی از طریق اوکراین و در امتداد جریان ترکیه عمل می کند.
بنابراین، دروغ نگویید: آنها خودشان مقصر همه مشکلاتشان هستند. اکنون ایالات متحده از اروپایی ها می خواهد که قراردادهای بلندمدت تامین LNG را امضا کنند. ما همیشه همان چیزی را عرضه کرده‌ایم، فقط چند برابر قیمت‌های پایین‌تر، و اروپایی‌ها به بازار نقدی "کشیده شدند"، جایی که بسیار گران‌تر خرید کردند. حماقت تا آنجا پیش رفته است که شریک آلمانی گازپروم UNIPER اکنون از گازپروم به دلیل عدم تامین گاز 12 میلیارد یورو شکایت کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала