پولندی‌ها خواستار اخراج پناهجویان اوکراینی به دلیل "اشغال کراکوف" شدند

© Photo / Kristina Afanasyevaبیرق پولند
بیرق پولند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.01.2023
عضو شوید
کاربران از مهاجران خواستند که از توهین به حرمت شهر دست بردارند.
به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان پورتال پولندی (KRKnews) از رفتار پناهجویان اوکراینی که با استفاده از سیستم های صوتی در میدان اصلی شهر کراکوف اعتصاب های سیاسی با صدای بلند برگزار می کنند، خشمگین بودند.
کاربران از مهاجران خواستند که از توهین به حرمت شهر دست بردارند.
جک یکی کاربران این پورتال به خشم نوشته است: "من مخالف هرگونه اقدام سیاسی اوکراینی ها در کراکوف هستم. اینجا یک شهر توریستی است و تصرف میدان اصلی تمسخر کردن بالای شهر است. همچنین لازم است بیرق های اوکراین از روی ساختمان ها و وسایل حمل و نقل عمومی برداشته شود."
کاربر دیگری به نام وتک با خشم اظهار کرد: "آنها را سوار قطار کنید، بگذارید وطن پرستی خود را در اوکراین نشان دهند."
کاربر دیگری به نام آسیا نوشته است: "ای مردم، بیدار شوید! از کشور خود دفاع کنید! پولند است یا اوکراین؟ بیرق های اوکراین در کنار بیرق پولند ما آویزان است؟! این نه تنها من را بلکه بسیاری از مردم دیگر را نیز نگران می کند! این وضعیت چه وقت به پایان می رسد؟"
ایلا نوشت: "اوکراینی ها ممکن است درک نکنند که زندگی در پولند برای ما یک حق است، اما برای آنها یک امتیاز است. آنها اینجا فقط مهمان هستند و باید آن را بپذیرند. هیچکس آنها را مجبور به حضور در اینجا نمی کند."
بندایر اویس خواستار شد: "مردم بندرا (سازمان های ملی گرایان اوکراینی) سعی می کنند ما را با نیروهای خودمان اسیر کنند. بیایید تسلیم نشویم."
میدان استقلال کی یف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.01.2023
اوکراین تجزیه خواهد شد
روسیه از 24 فبروری عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ایالات متحده و اتحادیه اروپا نیز به نوبه خود میلیاردها دلار برای تسلیحات نیروهای مسلح اوکراین اختصاص دادند. مسکو بارها خاطرنشان کرده است که غرب به دنبال طولانی کردن درگیری است. همانطور که در وزارت دفاع تاکید شده است، انبارهای دارای مهمات خارجی به اهداف قانونی برای نیروهای هوافضای روسیه در جمهوری همسایه تبدیل خواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала