زاخارووا: اعلام شخصیت کارتونی چبوراشکا به عنوان اشغالگر به معنی به پوچی رسیدن رژیم اوکراین است

© Sputnik / Сергей Гунеев /  مراجعه به بانک تصاویر Человек в ростовой кукле Чебурашки на катке на Красной площади в Москве
Человек в ростовой кукле Чебурашки на катке на Красной площади в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.01.2023
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، که اوکراین با اعلام اشغالگر چبوراشکا به مرز پوچی رسیده است.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه گفت: اوکراین در ترویج سرکوب در برابر هر چیزی که روسی زبان است، به مرز پوچی رسیده است و چبوراشکا را یک اشغالگر اعلام کرده است.
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
زاخارووا درباره تیرباران اسیران روسی از سوی ارتش اوکراین: هیچ کس از انتقام گریخته نمی تواند
زاخارووا توجه خود را به این واقعیت جلب کرد، که "در اوکراین، سال 2023 با نشانه تلاشی دیگر برای لغو فرهنگ روسیه و اعمال ممنوعیت ها برای شخصیت های عمومی، کارمندان فرهنگی، روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان روسیه و اوکراین آغاز شد. در 7 و 11 جنوری، ولادیمیر زلنسکی، با احکام خود، بیش از 300 شهروند روسیه، اوکراین و بلاروس را تحریم کرد.
این دیپلمات گفت: "ماشین سرکوبگر رژیم کیف به همین جا بسنده نکرد. به نقطه پوچ رسید. در اوکراین، شخصیت کارتونی معروف چبوراشکا به عنوان "اشغالگر" اعلام شد. اقدامات تلافی جویانه در این کشور حتی تلاش برای تماشای آن ممنوع شد".
به باور او، اگر اوضاع به همین منوال پیش برود، "تنها می توان حدس زد که سیاستمداران بدبخت اوکراینی در چه افسانه های کودکانه دیگری "اشغالگران" را خواهند دید و سپس چه کسانی زیر تحریم آنها قرار خواهند گرفت".
یادآوری می کنیم، که چبوراشکا یک فیلم کمدی خانوادگی روسی به کارگردانی دیمیتری دیاچنکو درباره حیوان گوش بزرگی با شخصیت کارتونی به نام چبوراشکا است که خود را در دنیای جدیدی می یابد. این فیلم اقتباسی از داستان های ادوارد اوسپنسکی نیست. ایده این فیلم در سال 2020 آغاز شد، اما فیلمبرداری تا اوایل سال 2021 آغاز نشد. این فیلم در تاریخ 23 دسامبر 2022 در سینما اکتیابر اکران شد. انتشار گسترده در روسیه در 1 جنوری 2023 انجام شد. این نوار بودجه اولیه 850 میلیون روبلی خود را در سه روز پس داد و به دنبال آن تبدیل به پردرآمدترین فیلم باکس آفیس روسیه در کل تاریخ خود شد. این فیلم نقدهای گوناگونی از روزنامه نگاران دریافت کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала