تمرکز لاوروف بر شکنجه نظامیان روسی در دیدار با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ

© Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federationتمرکز لاوروف بر شکنجه نظامیان روسی در دیدار با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ
تمرکز لاوروف بر شکنجه نظامیان روسی در دیدار با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.01.2023
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ بر شکنجه نظامیان روسیه تمرکز و خاطر نشان کرد، که روسیه در برنامه های بشردوستانه در سوریه، افغانستان، قره باغ و دیگر نقاط داغ همکاری طولانی و مثمر ثمر با این کمیته داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه با نشر خبرنامه ای نوشت: سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، در دیدار با میرجانا اسپولیاریچ، رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ گفت: ما از شما در نخستین بازدید از مسکو پس از گماشتن شما به این سمت استقبال می کنیم. ما از کمک کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در چیره شدن بر آشفتگی های بشردوستانه در سراسر جهان، در کمک به قربانیان درگیری‌های مسلحانه و ترویج پیروی از قوانین بین‌المللی بشردوستانه قدردانی می‌کنیم. ما برای شما در حل این وظایف دشوار در همه ای مناطق جغرافیایی که کمیته در آن فعالیت می کند آرزوی موفقیت داریم. همکاری ما با کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در سال‌های پسین به طور پویا توسعه یافته است. ما در برنامه های بشردوستانه در سوریه، افغانستان، قره باغ و دیگر نقاط داغ همکاری طولانی و مثمر ثمر داشته ایم. ما در تأمین مالی داوطلبانه برنامه های شما شرکت می کنیم.
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров выступает на VIII Международном научно-экспертном форуме Примаковские чтения - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2023
لاوروف امکان مذاکره با زلنسکی را رد کرد
لاوروف در این دیدار توجه خود را بر موارد شکنجه و دیگر جنایت های مرتکب شده از سوی کیف در برابر سربازان اسیر روسی متمرکز کرد، و گفت: مسکو از کمیته بین‌المللی صلیب سرخ انتظار دارد دیدار با روس‌های دستگیر شده را تشدید کند و بر رعایت حقوق آنها نظارت دقیق داشته باشد.
این وزارتخانه خاطرنشان کرد: "سرگئی ویکتوروویچ لاوروف توجه میرجانا اسپولیاریچ را بر موارد شکنجه و دیگر جنایت های مرتکب شده از سوی طرف اوکراینی در برابر سربازان اسیر روسی متمرکز کرد. ما از کمیته بین‌المللی صلیب سرخ انتظار داریم تا بازدید از روس‌های بازداشت شده را تشدید کند و بر رعایت حقوق آنها نظارت دقیق داشته باشد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала