پشنهاد ایجاد صندوق سرمایه گذاری مشترک ازبکستان و سنگاپور

© MirziyoyevШавкат Миромонович Мирзиёев, Президент Узбекистана
Шавкат Миромонович Мирзиёев, Президент Узбекистана - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2023
عضو شوید
ازبکستان پیشنهاد ایجاد یک صندوق مشترک سرمایه گذاری به سنگاپور کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، مقامات ازبکستان به سنگاپور پیشنهاد کردند تا یک صندوق سرمایه گذاری مشترک ایجاد کنند و پروژه های زیربنایی و اقتصاد سبز را به طور مشترک عملی کنند.
شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان به سنگاپور سفر کرده است. طبق گزارش سرویس مطبوعاتی، وی در 17 جنوری با رئیس جمهور و نخست وزیر سنگاپور حلیمه یعقوب و لی هسین لونگ گفتگو کرد که در آن وضعیت فعلی و چشم انداز همکاری های دوجانبه مورد بررسی قرار گرفت.
در این گزارش آمده است: "پیشنهاد ایجاد صندوق سرمایه‌گذاری مشترک برای تحول و تجدید ساختار شرکت‌های دولتی با هدف راه‌اندازی بیشتر IPO و جذب سرمایه‌گذاری های خارجی بوده است".
اقای میرضیایف همچنین جذب فناوری های سبز پیشرفته و راه حل های دیجیتال از سنگاپور را از اولویت های این تفاهم نامه ها نام برد. طرفین توافق کردند که یک مرکز طراحی و مهندسی مشترک در ازبکستان برای اجرای پروژه های زیربنایی و صنعتی ایجاد کنند.
بر اساس گزارش ها، با حضور روسای هیئت ها دو طرف، 8 سند مبادله شده که زمینه ساز گسترش بیشتر همکاری های ازبکستان و سنگاپور بوده. به ویژه، موافقت نامه هایی همکاری در زمینه های آموزش، حمل و نقل، مراقبت های صحی، و آموزش پرسونل، از جمله کارمندان دولت، به تصویب رسید. در خصوص همکاری های تجارتی و اقتصادی و همچنین تعامل میان محکمه های دو کشور توافقاتی حاصل شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала