شولتس: آلمان از پیامدهای آشفتگی انرژی جان سالم به در خواهد برد

© AP Photo / Alessandra TarantinoМинистр финансов Германии Олаф Шольц прибывает на встречу министров финансов и здравоохранения G20 в Риме
Министр финансов Германии Олаф Шольц прибывает на встречу министров финансов и здравоохранения G20 в Риме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2023
عضو شوید
نخست وزیر آلمان بر این باور است، که اقتصاد آلمان از پیامدهای آشفتگی انرژی جان سالم به در خواهد برد و از رکود دور خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، اولاف شولتس، نخست وزیر آلمان بر این باور است، که اقتصاد آلمان از پیامدهای آشفتگی انرژی جان سالم به در خواهد برد و از رکود اجتناب خواهد کرد.
شولتس در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی بلومبرگ در پاسخ به آشفتگی انرژی در آلمان گفت: "من کاملا مطمئن هستم که این رویداد وارد شدن به رکود رخ نمی دهد. ما نشان داده ایم که می توانیم به شرایط بسیار دشوار پاسخ دهیم. فکر می‌کنم هیچ‌کس انتظار نداشت که ما به راحتی در شرایطی جان سالم به در ببریم که در آن عرضه گاز روسیه به آلمان و اروپا به طور کامل متوقف شود. اما ما با تمام تصمیماتی که گرفتیم از پس آن برآمدیم".
Президент РФ В. Путин встретился с канцлером ФРГ О. Шольцем - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.09.2022
شولتس درباره طرز گفتار پوتین صحبت کرد
به گفته نخست وزیر آلمان، تصمیم برای پر کردن انبارهای گاز و بازگشت به کار 20 ایستگاه زغال سنگ برای تولید برق به مقابله با این وضعیت کمک کرد.
شولتس همچنین یادآور شد، که نخستین پایانه دریافت LNG در پایان سال گذشته در آلمان راه اندازی شد و دومین ترمینال هفته گذشته گشایش پیدا کرد.
او افزود: "سوم قرار است هفته آینده گشایش پیدا کند".
وی همچنین ابراز اطمینان کرد، که آلمان در سال آینده می تواند با این وضعیت کنار بیاید.
به گفته وی، آلمان به همین مسیر ادامه خواهد داد.
شولتزس توضیح داد: "ما به ظرفیت‌هایی که به ما فرصت می‌دهد تا همان اندازه که داشتیم گاز دریافت کنیم، بدون واردکردن گاز روسیه ادامه می‌دهیم و گسترش می‌دهیم".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала