وزارت خارجه بلغاریا از خبر ناشی از انتقال طیارات سو-25 به کیف تعجب کرد

© Sputnik / Host photo agency /  مراجعه به بانک تصاویر Military parade to mark 70th anniversary of Victory in 1941-1945 Great Patriotic War
Military parade to mark 70th anniversary of Victory in 1941-1945 Great Patriotic War - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.01.2023
عضو شوید
وزیر امور خارجه بلغاریا گفت، اولین بار است که در مورد گروپ از طیارات Su-25 که به اوکراین منتقل شده است می شنود.
ه گزارش اسپوتنیک، نیکلای میلکوف، وزیر امور خارجه دولت تخنیکی بلغاریا، گفت که برای اولین بار از یک سری طیارات سوخو-25 می شنود که طبق گزارش رسانه ها، ناتو از این کشور برای انتقال به کیف خریداری کرده است.
پیش از این، مایکل وینفری، تحلیلگر بلومبرگ، نوشت که غرب از آغاز عملیات خاص روسیه (SVO) در اوکراین، بیش از 4000 ماشین محاربوی و توپخانه ها، صدها تانک و ده ها طیاره را به کیف عرضه کرده است. به طور خاص، گفته شده که کیف از غرب 14 طیاره تهاجمی Su-25 شوروی خریداری شده توسط کشورهای ناتو در بلغاریا دریافت کرده است.
حملات موشکی جنگنده «سو-25 اس ام 3» روسیه + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2020
کلوپ ویدیو
حملات موشکی جنگنده «سو-25 اس ام 3» روسیه + ویدیو
در همان روز، دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد که دور جدید تامین تجهیزات نظامی پیشرفته تر به اوکراین "تنها می تواند تمام درگیری ماجرا را طولانی کند و دردسرهای بیشتری را برای کیف به همراه داشته باشد."
مسکو بارها تحویل تسلیحات را محکوم کرده است. بنابراین، در 11 جنوری، دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه گفت که تامین تانک های غربی به اوکراین در حل مناقشه کمک نمی کند. وی تاکید کرد: این همه آهن در هر صورت به زودی تبدیل به ضایعات زنگ زده می شود و نمی تواند کشور مصنوعی را نجات دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала