لامبرشت از شولتس خواست تا او را از سمت وزیر دفاع آلمان برکنار کند

© AP Photo / Markus SchreiberМинистр обороны Германии Кристин Ламбрехт в канцелярии на еженедельном заседании кабинета министров правительства (11 мая 2022). Берлин
Министр обороны Германии Кристин Ламбрехт в канцелярии на еженедельном заседании кабинета министров правительства (11 мая 2022). Берлин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.01.2023
عضو شوید
DPA با استناد به متن سند گزارش داد، وزیر دفاع آلمان، کریستینا لامبرشت، درخواستی را برای برکناری اولاف شولتس، صدراعظم آلمان ارائه کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از، DPA با استناد به متن سند گزارش داد، وزیر دفاع آلمان، کریستینا لامبرشت، درخواستی را برای برکناری اولاف شولتز، صدراعظم آلمان ارائه کرده است.
همانطور که در وزارت دفاع مشخص شده است، این سند روز دوشنبه به دفتر رئیس دولت ارسال شده است.
پیش از این روزنامه بیلد به نقل از منابع خود گزارش داده بود که لامبرشت (حزب سوسیال دموکرات آلمان، بخشی از ائتلاف دولتی) تصمیم به استعفا گرفته است. دولت و وزارت دفاع آلمان از اظهار نظر در مورد گزارش های ریانووستی مبنی بر استعفای احتمالی کریستینا لامبرشت، وزیر دفاع آلمان خودداری کردند. وزارت دفاع این گزارش ها را شایعه خواند.
لامبرشت در ماه های اخیر به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است، از جمله توسط شرکای ائتلاف. به عنوان مثال، وزیر به دلیل پیشنهاد ارائه کلاه ایمنی به کیف برای دفاع از خود مورد انتقاد قرار گرفت و عکس پسرش در هلیکوپتر بوندزور در طول سفر کاری خود نیز به رسوایی منجر شد. ایفای نقش و تجهیزات ناکافی در بوندسوهر و اغلب در شکستن تجهیزات نظامی.
جدیدترین موج انتقادات مربوط به ویدیوی سال نو بود که لامبرخت به وضعیت اوکراین در پس زمینه اتش بازی های جشن اشاره کرد و در این زمینه افزود که خود او "برداشت های مخصوص زیادی" دریافت کرده و جلسات زیادی را با افراد برگزار کرده است.
Christine Lambrecht - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.01.2023
وزیر دفاع آلمان استعفا می دهد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала