سی ان ان: اوکراین به آزمایشگاه آزمایش تسلیحات آمریکایی تبدیل شده است

© Photo / Ukrainian Defense Ministry Press Service via APСодат ВСУ
Содат ВСУ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.01.2023
عضو شوید
سی ان ان: اوکراین به یک آزمایشگاه "به تمام معنا" برای آزمایش تسلیحات ایالات متحده تبدیل شده است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از سی ان ان، اوکراین به آزمایشگاهی برای آزمایش تسلیحات غربی تبدیل شده است که همیشه انتظارات را برآورده نمی کنند و پس از درس های درگیری، می توانند به گذشته تبدیل شوند.
یک منبع آگاه به داده‌های اطلاعاتی غربی به نقل از این کانال گفت: "این‌ها آزمایش‌های جنگی در دنیای واقعی هستند".
به گفته این منبع، هیچ یک از تسلیحات غربی "قبلاً در درگیری های بین دو کشور صنعتی استفاده نشده بود"، بنابراین اوکراین به "آزمایشگاه سلاح به تمام معنا" تبدیل شده است.
همانطور که این کانال به نقل از یک افسر آمریکایی آشنا با وضعیت میدان نبرد و مطالعه یک اندیشکده انگلیسی برای پنتاگون اشاره می کند، درگیری اوکراین به منبع حجم عظیمی از اطلاعات در مورد سیستم های آمریکایی تبدیل شده است.
هزینه های نظامی ایالات متحده در مقابل 9 کشور برتر دیگر +‌ داده نمایی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2022
چندرسانه ای
هزینه های نظامی ایالات متحده در مقابل 9 کشور برتر دیگر +‌ داده نمایی
در این گزارش آمده است که برخی از آنها کمتر از حد انتظار کارآمد هستند، مانند پهپادهای Switchblade 300 و موشک های ضد رادار. در مورد سیستم‌های HIMARS در ایالات متحده دریافته‌اند که تحت استفاده زیاد به تعمیر و نگهداری مکرر نیاز دارند. این کانال تلویزیونی به نقل از یک نماینده پنتاگون که نامش فاش نشده است، نقل می کند که رهبران نظامی سال ها داده های اوکراین را مطالعه خواهند کرد.
بر اساس نتیجه گیری دیگری از ارتش آمریکا که این کانال تلویزیونی به آن اشاره می کند، هویتزرهای M777 در اثر استفاده مکرر فرسوده شده و دقت خود را از دست می دهند. به گفته یک افسر آمریکایی، حرکت سریع این سیستم توپخانه برای جلوگیری از شلیک متقابل دشوار است، پنهان کردن آن دشوار است و می تواند به گذشته تبدیل شود.
این کانال به نقل از جیم هیمز، نماینده دموکرات کنگره از کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا گفت که "می توان یک کتاب کامل درباره درس های آموخته شده نوشت".
Испытание Hood на ядерном полигоне в Неваде, 5 июля 1957 года - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2022
چندرسانه ای
فریبکاری هسته ای: چگونه سلاح های اتمی در قرن بیستم ترویج شد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала