سرکرده مافیایی ایتالیا بعد از 30 سال تعقیب دستگیر شد

© AFP 2023 / Filippo MonteforteTante domande vengono dopo aver letto le intercettazioni dell’inchiesta su Mafia Capitale
Tante domande vengono dopo aver letto le intercettazioni dell’inchiesta su Mafia Capitale - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.01.2023
عضو شوید
دنارو سرکرده مافیایی "کوزا نوسترا " که 30 سال تحت تعقیب قرار داشت، در ایتالیا بازداشت گردید.
به گزارش اسپوتنیک، در ایتالیا، ماتئو مسینا دنارو سرکرده مافیا "کوزا نوسترا" که حدود 30 سال تحت تعقیب قرار داشت، بازداشت گردید. مشخص شده است که دنارو در منطقه سیسیل در یکی از کلینیک های خصوصی پالرمو دستگیر شد و بیش از یک سال در آنجا تحت معالجه قرار داشت.
گزارش نشده است که سرکرده مافیایی ایتالیا پس از دستگیری به کجا منتقل گردیده است.
Сотрудник итальянской полиции с собакой - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
دستگیر شدن ده ها تن در جنوب ایتالیا در جریان عملیات علیه مافیا
دنارو یک روز پس از سی امین سالگرد دستگیری توتو رینا رهبر مافیای سیسیلی بازداشت شده است. به گفته بازرسان، پس از دستگیری رینا، و سپس جانشین او برناردو پروونزانو، دنارو سازمان جنایی را رهبری می کرد.
جورج ملونی صدراعظم ایتالیا درباره خبر بازداشت دنارو گفت: "پیروزی بزرگ برای دولت است که در مقابل مافیا تسلیم نمی شود".
متئو مسینو دنارو از تابستان 1993 پس از ناپدید شدن حین تعطیلات در فورته دی مارمی، توسکانی، او در فهرست تحت تعقیب قرار گرفت. برخی گزارش ها حاکی از آن است که در این مدت سرکرده مافیا با انجام عمل جراحی پلاستیک صورت کاملاً چهره خود را تغییر داد.
پیش از این، در آگوست 2021، دومینیکو پاویلیانیتی، سرکرده اصلی گروه مافیایی ایتالیایی "ندرانگتا" پس از دو سال فرار توسط پولیس بازداشت شد. در تحقیقات از پاویلانیتی 60 ساله، اسناد جعلی پرتگالی، 6 تلیفون موبایل و حدود 6000 یورو پول نقد پیدا کردند. Ndrangheta بیشتر تجارت کوکائین در اروپا را کنترل می کند. این سندیکا قدرتمندترین سندیکای جنایی در ایتالیا محسوب می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала