نبنزیا: روسیه برای دستیابی به اهداف عملیات ویژه به صورت مسالمت آمیز آماده است

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Заместитель министра иностранных дел РФ Василий Небензя
Заместитель министра иностранных дел РФ Василий Небензя - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.01.2023
عضو شوید
نماینده دائم سازمان ملل متحد نبنزیا: روسیه آماده است تا از راه های صلح آمیز به اهداف سازمان ملل متحد در اوکراین دست یابد.
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل متحد گفت: روسیه برای سناریویی آماده است که به هدف عملیات ویژه در اوکراین به صورت مسالمت آمیز دست یابد.
این دیپلمات در طی سخنرانی در جلسه شورای امنیت سازمان ملل خاطرنشان کرد که پایان دادن به عملیات ویژهتنها زمانی امکان پذیر است که تهدید روسیه از خاک اوکراین سرچشمه بگیرد و تبعیض علیه جمعیت روسی زبان این کشور متوقف شود. .
اگر بتوان این نتیجه را از طریق مذاکره به دست آورد، ما برای چنین سناریویی آماده هستیم، در غیر این صورت، تمام وظایف تعیین شده از نظر نظامی محقق خواهد شد.
نماینده دائم روسیه هدف روسیه برای نابودی کشور اوکراین را رد کرد.
واسیلی نبنزیا همچنین تاکید کرد که روسیه هرگز هدف نابودی کشور و اوکراین زدایی از اوکراین را دنبال نکرده است. او توضیح داد که روسیه با مردم اوکراین در حال جنگ نیست، بلکه با "رژیم ملی‌گرای جنایتکار است که در سال 2014 در نتیجه کودتای ضد قانون اساسی با حمایت غرب به قدرت رسید و مسیری را برای روس‌زدایی اوکراین اعلام کرد. "
نماینده دائم روسیه گفت که اوکراین به یک شرکت نظامی خصوصی ناتو تبدیل شده است. این دیپلمات گفت: "به اوکراین پول پرداخت می‌شود، سلاح و اطلاعات ارائه می‌شود، به او گفته می‌شود به کجا شلیک کند و کجا حمله کند". او خاطرنشان کرد که در نتیجه، مردم اوکراین از این موضوع رنج می برند، که مجبور هستند به خاطر وظایف دیگران بجنگند.
در دسامبر 2022، نبنزیا آمریکا و اروپا را به مخالفت با روسیه در اوکراین متهم کرد. این دیپلمات خاطرنشان کرد که چنین حمایت نظامی گسترده ای "در طول تاریخ به هیچ کشوری ارائه نشده است" و "در کمتر از یک سال، مبلغی بیش از بودجه نظامی اکثر کشورهای ناتو برای تسلیح اوکراین هزینه شد."
ایده "اجلاس صلح" کی ­یف یک ساختگی در نظر گرفته شد
نبنزیا همچنین در مورد ابتکار کی­ یف در مورد "اجلاس صلح" اظهار نظر کرد و آن را یک ساختگی تبلیغاتی خواند. به نظر او، چنین پیشنهادی چیزی جز تلاش کی ­یف برای جلب رضایت کشورهای غربی نیست. در عین حال، این دیپلمات توجه خود را به این واقعیت جلب کرد که مقامات اوکراین حل و فصل مسالمت آمیز مناقشه را تنها از طریق تسلیم مسکو می بینند."
به همین دلیل است که آقای [وزیر امور خارجه اوکراین دیمیتری کولبا با طرح ساختگی تبلیغاتی مسالمت‌آمیز خود، بلافاصله شرط گذاشت که مشارکت روسیه در به اصطلاح اجلاس سران در نظر گرفته نشده است.
نبنزیا: سرویس های خارجی برای داعش در افغانستان جنگ افزار تهیه می کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.09.2022
نبنزیا به امریکا: اگر روسیه از ایران و کوریا سلاح خریده، اسناد ارائه کنید
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала