دمای هوا تا آخر این هفته در افغانستان به منفی ۳۵ درجه می‌رسد

© AFP 2023 / Wakil KohsarМужчина с газовыми баллонами идет рядом с детьми по улице во время снегопада в Кабуле, Афганистан
Мужчина с газовыми баллонами идет рядом с детьми по улице во время снегопада в Кабуле, Афганистан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.01.2023
عضو شوید
دفتر هماهنگی برای کمک‌های بشردوستانه‌ی سازمان ملل (اوچا) می‌گوید که دمای هوا تا آخر هفته در افغانستان به منفی ۳۵ درجۀ سانتی‌گراد می‌رسد.
به گزارش اسپوتنیک، دفتر هماهنگی برای کمک‌های بشردوستانه‌ی سازمان ملل (اوچا) می‌گوید که دمای هوا تا آخر هفته در افغانستان به منفی ۳۵ درجۀ سانتی‌گراد می‌رسد.
این نهاد گفته است که سازمان ملل و شرکای این نهاد در حال ارائۀ حمایت زمستانی از جمله مواد گرمایشی، پول نقد برای سوخت و لباس گرم هستند؛ اما توزیع‌ کمک‌ها به‌شدت تحت تأثیر ممنوعیت کار امدادگران زن قرار گرفته است.
این در حالی است که بیش از نیمی از جمعیت افغانستان با گرسنگی شدید مواجه‌اند و نیاز به کمک دارند. همچنین ۷۹ درصد خانواده‌ها در افغانستان به امکانات کافی گرمایشی دسترسی ندارند.
طی روزهای اخیر اکثریت ولایت‌های افغانستان به‌شمول کابل این‌روزها هوای سرد را سپری می‌کنند و این وضعیت کار را برای گرسنگان دشوارتر خواهد کرد.
سرما و غم نان؛ افزایش بی‌سابقه قیمت مواد غذایی در بدخشان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2020
سرما و غم نان؛ افزایش بی‌سابقه قیمت مواد غذایی در بدخشان
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала