- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

یورش تروریستی نیروهای اوکراینی در بردیانسک

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Гаубицы из брошенной артиллерийской части Вооруженных сил Украины, временно расположенная на территории пункта приема металла в Бердянске
Гаубицы из брошенной артиллерийской части Вооруженных сил Украины, временно расположенная на территории пункта приема металла в Бердянске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2023
عضو شوید
سرویس های ویژه اوکراین خودروی رئیس اداره منطقه بردیانسک را منفجر کردند.
به گزارش اسپوتنیک، مقام های شهر بردیانسک در کانال تلگرام گزارش دادند، که سرویس های ویژه اوکراین، خودروی الکسی کیچیگین رئیس اداره منطقه بردیانسک را منفجر کردند، این مقام آسیب ندیده است.
در این بیانیه آمده است: "در ساعت 19:30، سرویس‌های ویژه اوکراین با منفجر کردن یک خودروی بمب‌گذاری شده کیچیگین آلکسی نیکولایویچ، رئیس اداره نظامی-مدنی منطقه بردیانسک در بردیانسک، دست به اقدام تروریستی زدند".
خاطرنشان می شود، که کیچیگین آسیب ندیده است، زیرا به موقع متوجه یک شی مشکوک در پایین موتر سرویس شده است.
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روشنگری های وزارت دفاع روسیه درباره چگونگی آزادسازی سولِدار
در همان زمان، مقام تصریح کرد، که قدرت انفجار تا یک کیلوگرم معادل TNT بوده است.
در ادامه آمده است: "اقدام ناموفق غیرانسانی انجام شده در برابر یک مقام غیرنظامی که هیچ ارتباطی با امور نظامی ندارد، به هیچ وجه بر کار اداره نظامی-غیرنظامی منطقه بردیانسک تأثیر نخواهد گذاشت".
وضعیت در خط مقدم در منطقه زاپروژیا همچنان نگران کننده است: چند هفته است که نیروهای اوکراینی در آنجا منتظر یورش هستند. همانطور که اداره منطقه در پایان اکتوبر سال گذشته گزارش داد، انروگودار از نیروگاه هسته ای زاپروژیا، و همچنین میلیتوپل و بردیانسک، می تواند به مناطق اصلی حمله احتمالی تبدیل شود.
یادآوری می کنیم، که از 24 فیبروری، یک عملیات نظامی ویژه در اوکراین در حال انجام است. ولادیمیر پوتین آن را هدف نهایی از آزادی دونباس و ایجاد شرایطی که امنیت روسیه را تضمین می کند، خواند. مناطق آزاد شده منطقه زاپروژیا پس از همه پرسی که در آن 93.11 درصد از شرکت کنندگان به پیوستن به روسیه رای دادند، به منطقه روسیه تبدیل شد. در روز 3 سپتامبر، کرملین میزبان مراسم امضای توافق نامه هایی برای پذیرش مناطق زاپروژیا و خرسون، جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک به این کشور بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала