قصه جالب نجات یک کودک معصوم از مرگ توسط سرباز روسی

© Sputnik / Ivan Rodionov /  مراجعه به بانک تصاویر Женщина с ребенком в подвале жилого дома в Волновахе
Женщина с ребенком в подвале жилого дома в Волновахе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2023
عضو شوید
یکتن از اهالی شهر سولهدار از نجات فرزندش توسط یک سرباز روسی حکایت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، آنجلا باشنده شهر سولهدار به اسپوتنیک گفت که امروز 13 جنوری ایگور کیلدیبکوف سرباز روسی جانش را برای فرزندم به خطر انداخت و او را نجات داد.
وی گفت: " سرباز روسی به قیمت جانش کودک را از مرگ حتمی نجات داد. <...> او زره بدنش را روی من گذاشت و همینطور بیرون رفتیم.
به گفته این دختر، آنها باید از مسیر 3.5 کیلومتری عبور می کردند.
آنها با حرکت در امتداد سولهدار برای اینکه زیر آتش نظامیان اوکراینی قرار نگیرند مجبور گردیدند پنهان شوند.
هنگامی که آنها موفق شدند به استاخانوف برسند، آنجلا و کودک به شفاخانه منتقل شدند و ادویه لازم را در اختیار آنها قرار دادند.
Самоходная артиллерийская установка Мста-С на репетиции военного парада, посвященного 73-й годовщине Победы в Великой Отечественной войне, на Дворцовой площади в Санкт-Петербурге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2023
حمله قوای متحرک روسیه به مواضع نیروهای اوکراین با توپهای مدرن "مستا" + ویدئو
اوایل آن روز، یکی از ساکنان که از سولهدار فرار کرده بود به خبرنگار گفت که شبه نظامیان اوکراینی نسبت به سرنوشت مردم شهر بی تفاوت هستند.
در 11 جنوری، بنیانگذار گروپ واگنر، تاجر یوگنی پریگوژین، اعلام کرد که سولهدار به طور کامل از دست ناسیونالیست های اوکراینی آزاد شده است. یان گاگین، کارشناس نظامی-سیاسی، مشاور سرپرست DPR، گفت که حدود پنج کندک از نیروهای مسلح اوکراین در این شهر منهدم شد.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین به قهرمانی اردوی روسیه در جریان تصرف سولهدار اشاره کرد.
عملیات ویژه روسیه برای حفاظت از دونباس، که اوکراین از سال 2014 علیه ساکنان آن می جنگد، ادامه دارد. تصمیم برای برگزاری آن در رابطه به بدتر شدن اوضاع در منطقه به دلیل افزایش تیر باران توسط نیروهای اوکراینی اتخاذ شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала