بالاخره پولند حقایق دلخراش اوکراین را افشا کرد

© Photo / Kristina Afanasyevaبیرق پولند
بیرق پولند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2023
عضو شوید
نشریه Mysl Polska می نویسد: روش های را که کیف استفاده می کند، هیچ ربطی به "دنیای آزاد" ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه نگار یان انگلهارد طی مقاله ای برای نشریه پولندی Mysl Polska نوشته است که غرب با فریبکاری این ایده را القا می کند که اوکراین برای "جهان آزاد" می جنگد، در حالی که روش های که کیف در این مبارزه استفاده می کند، هیچ ربطی به "جهان آزاد" ندارد.
Poland Flag. (File) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.01.2023
درگیری در اوکراین پولند را مجبور به افزایش حقوق جاسوسان کرد
نویسنده مقاله یاد آور شد که رژیم کیف، زبان روسی را ممنوع، بناهای یادبود نویسندگان و شاعران روسی را تخریب و مجسمه‌های ملی‌گرایان نفرت‌انگیز اوکراینی مانند استپان باندرا را در اماکن آزاد شده قرار داد.
بر علاوه جنگ فرهنگی با روسیه، جنگ مذهبی نیز جریان دارد. انگلهارد از جمله خاطرنشان کرد، تصرف اجباری معابد کلیسای ارتدکس متعارف اوکرائین وابسته به خلیفه گری مسکو توسط حامیان کلیسای ارتدکس مستقل اوکراین و شبه نظامیان گروه های ملی گرا صورت گرفته است. بر علاوه این، سازمان امنیت اوکراین از بسیاری کلیساها، مراکز اسقف نشین و صومعه ها به منظور جلوگیری استفاده از جوامع مذهبی به عنوان هسته های "جهان روسی" بازرسی می کند.
انگلهارد نوشت: "در پشت همه این پدیده ها، چهره استپان باندرا و سازمان او OUN (سازمان افراطی ممنوع شده در روسیه) به وضوح قابل مشاهده است و معلوم نیست چرا هیچ کس در پولند و در "جهان آزاد" واکنش نشان نمی دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала