سخنگوی جبهه مقاومت: طالبان بر کارمندان وزارت خارجه آتش گشودند

© Photo / Twitter/MFA_AFGHANISTANسخنگوی وزارت خارجه، صبغت الله احمدی
سخنگوی وزارت خارجه، صبغت الله احمدی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.01.2023
عضو شوید
بیش از 50 نفر در یک حمله‌ی انتحاری که گروه کثیف طالبان اساس‌گزار و مروج آن در کشور است شهید ‌و زخمی شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از صفحه توییتر صبغت الله احمدی، سخنگوی جبهه مقاومت، تا حالا بیشتر از پنجاه تن از همکاران توانا، متعهد، وطن دوست و دوست داشتنی من که به مانند همه‌ی مردم کشور از سوی طالبان اشغال‌گر به گروگان گرفته شده بودند، در یک حمله‌ی انتحاری که گروه کثیف طالبان اساس‌گزار و مروج آن در کشور است شهید ‌و زخمی شده اند.
او نوشته است: همکاران مظلوم و گیر افتاده‌ی ما قربانی اختلافاتِ درون گروهی طالبان شده اند. دیروز و پس از انفجار یک انتحار کننده نگهبانان وزیر خارجه‌ی گروه طالبان که مسئولیت حفاظت از ساختمان وزارت خارجه را دارند به روی کارمندان وزارت خارجه که در حال خروج از وزارت بودند، آتش گشوده اند که سبب افزایش شدید تلفات کارمندان با سابقه‌ی دستگاه دیپلوماسی افغانستان شده است.
در ادامه آمده است: جالب اینجاست که به هیچ عضو طالبان که پس از سلطه‌ی این گروه به اداره‌ی وزارت خارجه تحمیل شده اند آسیبی نرسیده است. گه گاهی با شماری از همکارانم که دیگر با ما نیستند گپ می زدم؛آنها دلشان به آزادی و رهای از زیر سلطه‌ی طالبان بسیار تنگ شده بود.
احمدی نوشته است: از خداوند (ج) به شهیدان بهشت، به زخمی ها بهبودی کامل و به خانواده‌ های شهدا صبر می طلبیم. یادشان همیشه با ماست.
مارشال عبدالرشید دوستم  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.01.2023
دوستم: طالبان بنیانگذار حملات انتحاری در افغانستان هستند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала