جاپان برای قوای بحری امریکا در قلمرو خود پایگاه می سازد

© Sputnik / Vitaliy Ankovنیروهای بحری امریکا جهت جنگ با روسیه در اتلانتیک شمالی آمادگی میگیرند
نیروهای بحری امریکا جهت جنگ با روسیه در اتلانتیک شمالی آمادگی میگیرند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.01.2023
عضو شوید
خبرگزاری کیودو با استناد به گزارشات وزارت دفاع جاپان اعلام کرد ساخت تاسیسات اصلی پایگاه قوای دفاعی این کشور که برای تمرینات طیارات مستقر در عرشه کشتی های طیاره بردار امریکا نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت، روز پنجشنبه در جزیره خالی از سکنه ماگه (Mage) در ولایت کاگوشیما جاپان آغاز شد.
به گزارش اسپوتنیک، امروز پنجشنبه، دولت جاپان گزارشی 40 صفحه ای را منتشر کرد که در آن تأثیر ساخت و ساز پایگاه بر محیط زیست جزیره و همچنین فهرستی از اقداماتی که انتظار می رود به عنوان بخشی از به حداقل رساندن آسیب های زیست محیطی انجام شود، ارزیابی می گردد.
Авиационная станция морской пехоты Футенма в городе Гинован, Окинава  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2022
جاپان به حضور پایگاه های نظامی امریکا موافقه کرد
از جمله خاطرنشان شد که در جریان اعمار که بر اساس ارزیابی های مختلف حدود چهار سال به طول خواهد انجامید، اقداماتی برای انتقال تعدادی از گونه های دوزیستان، خزندگان و ماهیان کمیاب به چنان منطقه ای با شرایط مشابه انجام خواهد شد که تحت تأثیر کار ساختمانی قرار نداشته باشد. همچنین برنامه ریزی شده است که تعداد کشتی های ورودی به منطقه آبی جزیره محدود شود و کنترل روشنایی مصنوعی در منطقه ساخت و ساز اعمال شود. بر علاوه، حصارهای مانعی در محل کار تعبیه خواهد شد تا از کشته شدن تصادفی خرچنگ های گوشه نشین جلوگیری شود.
انتظار می‌رود در دو سال اول، یک پایگاه هوایی و سایر امکانات اطراف میدان هوایی در جزیره ماگه ساخته شود. این امکانات به همراه قوای دفاعی، برای تمرینات طیارات قوای بحری امریکا، مستقر در جاپان مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
جزیره ماگه با مساحت در حدود هشت کیلومتر مربع در ولایت کاگوشیما و در 400 کیلومتری پایگاه هوایی قوای بحری ایواکونی ایالات متحده واقع شده است. توافق بین دولت جاپان و میدان هوایی تاستون مستقر در توکیو برای خرید این جزیره واقع در جنوب غربی جاپان در حدود 146 میلیون دالر در سال 2019 انجام شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала