- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

بکارگیری روسیه از هلیکوپترهای Ka-52M در عملیات ویژه

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر Вертолеты Ка-52 на совместных стратегических учениях вооруженных сил Республики Белоруссия и Российской Федерации "Запад-2017"
Вертолеты Ка-52 на совместных стратегических учениях вооруженных сил Республики Белоруссия и Российской Федерации Запад-2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2023
عضو شوید
نیروهای روسی از هلیکوپترهای Ka-52M در راستای عملیات ویژه در اوکراین کار گرفتند.
به گزارش اسپوتتیک، نیروهای هوافضای روسیه (VKS RF) از هلیکوپترهای تهاجمی مدرن Ka-52M به عنوان بخشی از عملیات ویژه در اوکراین کار گرفتند.
این بالگردها مجهز به موشک های هدایت شونده دقیق LMUR 305 هستند، که نیروهای روسی از آنها برای یورش به خودروهای زرهی اوکراینی، هدف ها و تمرکز نیروی انسانی کار می گیرند.
Начальник Генерального штаба Вооруженных сил РФ Валерий Герасимов в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
شایگو: گراسیموف به جای سوروویکین به عنوان فرمانده نیروهای عملیات ویژه گماشته شد
همکار آژانس خاطرنشان کرد: امکان بکارگیری از موشک، Ka-52M را به همراه Mi-28NM به مهم ترین جنگ افزار تهاجمی خط مقدم تبدیل می کند که به شما امکان می دهد پست های فرماندهی، انبارهای سوخت و روان کننده ها، آشیانه ها را مورد اصابت قرار دهید.
یادآوری می کنیم، که در دسامبر سال گذشته، ارتش روسیه در جهت کوپیانسک از مجتمع اپتوالکترونیک ایرونیا برای هدف گیری هدف ها و شلیک در یورش ها در منطقه عملیات ویژه کار گرفتند. این مجموعه برای مشاهده و جمع آوری اطلاعات در مورد زمین طراحی شده است، به پیشاهنگان اجازه می دهد اشیاء مختلف را شناسایی کنند و مجهز به تصویرگر حرارتی و فاصله یاب لیزری است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала