روسیه در سدد افزایش مهمات نظامی خود است

© Sputnik / Russian Defence Ministry  /  مراجعه به بانک تصاویر Рабочий визит министра обороны РФ Сергея Шойгу в Узбекистан
Рабочий визит министра обороны РФ Сергея Шойгу в Узбекистан  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2023
عضو شوید
نیروهای روسیه به زودی انبار مهمات سقیله خود را گسترش خواهند داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزیر دفاع روسیه، سرگئی شویگو در یک کنفرانس موضوعی گفت: نیروهای مسلح روسیه به زودی انبار مهمات ضربتی خود را گسترش خواهند داد.
وی افزود: ما به توسعه سه گانه هسته ای و حفظ آمادگی رزمی آن ادامه خواهیم داد، زیرا سپر هسته ای ضامن اصلی حاکمیت و تمامیت ارضی کشور ما بوده و هست.
شویگو یادآور شد که رئیس جمهور روسیه وظایف اصلی را برای این وزارتخانه تعیین کرده بود که مهمترین آنها اتخاذ اقدامات جامع برای ارتقای کیفی نیروهای مسلح و افزایش توان رزمی آنها بود.
وزیر گفت: "ما باید به طور مداوم تجربیات گروه های خود در اوکراین و سوریه را تجزیه و تحلیل و نظام مند کنیم و برنامه های آموزشی برای پرسنل و برنامه هایی برای تامین تجهیزات نظامی بر اساس آن تهیه کنیم. رویه به دست آمده توسط نیروهای ما باید مبنایی برای بهبود نبرد شود."
Вооруженные Силы РФ отмечают День ракетных войск и артиллерии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.01.2023
قوای مسلح روسیه امروز 2 دستگاه توپ Krab و 2 توپخانه سحرایی اوکراین را منهدم کردند
علاوه بر این، قرار است توانایی های رزمی نیروهای فضایی افزایش یابد. به عنوان مثال، کار جنگنده ها و بمب افکن ها در حوزه بهره برداری از سیستم های مدرن دافع هوا، همچنین برای بهبود هواپیما های بی سرنشین در حال خدمت برنامه ریزی شده است.
وی خاطر نشان کرد: "ما نیازمند بهبود سیستم مدیریت و ارتباطات هستیم و برای این منظور از فناوری‌های هوش مصنوعی به طور فعال استفاده خواهیم کرد. رئیس اداره نظامی نیز به طور جداگانه به موضوع لباس نظامی اشاره کرد."
آقای شویگو گفت: "همچنین مهم است که در کوتاه ترین زمان ممکن مهمات و تجهیزات تاکتیکی را به بالاترین سطح برسانیم." هر چیزی که یک جنگنده به آن نیاز دارد باید مدرن، راحت و قابل اعتماد باشد."
علاوه بر این، وزارت دفاع در آینده نزدیک برنامه دارد تا کار دفاتر ثبت نام نظامی را مدرن کند، پایگاه های اطلاعاتی دیجیتالی کند و با مقامات محلی و منطقه ای تعامل برقرار کند. شویگو همچنین خاطرنشان کرد که وزارت دفاع قصد دارد سازوکارهای پاسخگویی به ابتکارات غیرنظامی را بهبود بخشد، "البته برخی از آنها شایسته توجه هستند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала