بایدن بار دیگر اشتباه کرد

© Sputnik / Sergei Guneyev /  مراجعه به بانک تصاویر جوزیف بایدن معاون رریاست جمهوری امریکا
جوزیف بایدن معاون رریاست جمهوری امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2023
عضو شوید
بايدن خودش رو با يه مامور سازمان هاي امنيتي امريکا در اوکراین اشتباه گرفت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فاکس نیوز، جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا گفت که "یک زمانی" را با سرویس مخفی امریکا در پولند و اوکراین گذرانده است.
رئیس جمهور امریکا اظهارات را در جلسه ای با نمایندگان سازمان خیریه " ارتش نجات " در شهر مرزی ال پاسو در تگزاس بیان کرد. او گفت: "من مدتی در سرویس مخفی در لهستان و اوکراین بودم."
به گزارش این کانال خبری، بایدن "ظاهرا" ارتش نجات را با سرویس مخفی اشتباه گرفته است.
Президент США Джо Байден на встрече с премьер-министром Израиля Нафтали Беннетом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.01.2023
بایدن آنچه را که به زلنسکی وعده داده بود فراموش کرد
سرویس مخفی یک آژانس فدرال ایالات متحده است که تابع وزارت امنیت داخلی ایالات متحده است. وظایف اصلی آژانس جلوگیری از جعل پول امریکایی و سایر اسناد ارزشمند و همچنین محافظت از رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور و سایر مقامات عالی رتبه است. ارتش نجات یک سازمان بین المللی مسیحی و خیریه است.
پیش از این، بایدن برای اولین بار از آغاز ریاست جمهوری خود به مرز جنوبی این کشور سفر کرد تا ابعاد بحران مهاجران را در محل ارزیابی کند. از طریق ال پاسو است که بخش قابل توجهی از مهاجران غیرقانونی سعی در ورود به ایالات متحده دارند که بسیاری از آنها در کمپ های چادری در مرکز شهر مستقر می شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала