نیروهای مسلح اوکراین قبرها را در منطقه خارکف باز کرده و اجساد را تغییر شکل دادند

© Sputnik / Michael AlaeddinРазрушенное кладбище в освобожденном от террористов городе Шейх-Мискин в сирийской провинции Дераа
Разрушенное кладбище в освобожденном от террористов городе Шейх-Мискин в сирийской провинции Дераа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.01.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه : نیروهای مسلح اوکراین با اجساد کشته شدگان در ولایت خارکف در حال آماده سازی یک اقدام تحریک آمیز هستند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سرویس های ویژه اوکراین برای تحریک گسترده ای در منطقه خارکوف آماده شده اند و برای این کار مقبره های چند گورستان را باز کرده اند. اجساد کنده شده را تغییر شکل داده و به گودال های مخصوص آماده شده در گوشه های شهرها انداختند تا آنها را به عنوان مدرکی از "شکنجه" و "تیراندازی" روسیه معرفی کنند.
در نشریه آمده است که، "نمایندگان اداره تحقیقات دولتی و سرویس امنیتی اوکراین گشایش قبرها را در قبرستان‌ها شهرک‌های مسکونی کازاچیا لوپان، ویلیکی بورلوک، شیپواتوئی و هاتنوئی در منطقه خارکف ترتیب دادند، جایی که ساکنان محلی دفن شدند. به دلایل طبیعی جان باخته بودند و در طول حضور نیروهای روسیه در این مناطق از 24 فوریه تا 6 سپتمبر 2022 به خاک سپرده شده بودند."
اکنون نمایندگان سرویس های ویژه اوکراین و سازمان های مجری قانون از اجساد کشته شدگان عکس می گیرند و در حضور شاهدان دروغین از کار کارشناسان صحی قانونی تقلید می کنند.
Флаг на здании министерства обороны РФ на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.01.2023
بازگشت 50 سرباز روسی از اسارت اوکراینی ها
وزارت دفاع گفت: "رژیم کیف با روش‌های ضدبشری، در حالی که هیچ گونه موفقیت در میدان نبرد ندارد، تلاش می کند تا توجه مخاطبان غربی را به خود جلب کند و شرکای خارجی رژیم کیف را متقاعد کند که نیاز به حمایت بیشتر از آنها دارند."
روسیه از 24 فبروری عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی­یف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته رئیس جمهور، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала