شاهزاده هری از سناریوی تاجگذاری چارلز سوم خط خورد

© AP Photo / Victoria JonesВосковые фигуры принца Гарри и его супруги Меган в музее Мадам Тюссо в Лондоне
Восковые фигуры принца Гарри и его супруги Меган в музее Мадам Тюссо в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.01.2023
عضو شوید
شاهزاده هری نقش رسمی در مراسم تاجگذاری سناریوی تاجگذاری پدرش نخواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه دیلی میل به نقل از یک منبع گزارش داده است، که شاهزاده هری دوک ساسکس، از سناریوی تاجگذاری پدرش، پادشاه چارلز سوم بریتانیا کنار گذاشته شد.
به گفته همکار این نشریه، کوچکترین پسر پادشاه بریتانیا هیچ نقش رسمی در این مراسم نخواهد داشت. "چارلز با شکستن سنت، از زانو زدن و ادای احترام به پادشاه دوک های سلطنتی چشم پوشی می کند. تنها ویلیام این نقش را بازی خواهد کرد".
Принц Гарри в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.01.2023
شاهزاده هری: ۲۵ نفر را هنگام انجام وظیفه در افغانستان کشته ام
تاجگذاری چارلز سوم، پادشاه بریتانیای کبیر، برای 6 می 2023 برنامه ریزی شده است.
این نشریه همچنین خاطرنشان می کند، که شاهزاده ویلیام "از عصبانیت می سوزد" ، اما در عین حال از افشاگری های برادر کوچکترش که جزئیات نزاع را در کتاب خود گفته است بسیار ناراحت است".
دوستان وارث تاج و تخت خاطرنشان کردند، که شاهزاده ویلیام قرار نیست انتقام بگیرد، اما "برای خیر خانواده و کشورش سکوت خواهد کرد".
قرار است خاطرات شاهزاده هری در 10 جنوری2023 منتشر شود. این کتاب 416 صفحه ای که از سوی نواسه ای الیزابت دوم به همراه جان مهرینگر برنده جایزه پولیتزر نوشته شده است، Spare نام دارد که می توان آن را به عنوان Spare یا Extra ترجمه کرد. با قضاوت بر اساس کارت پستال های منتشر شده در رسانه ها، خاطرات حاوی تعداد زیادی افشاگری در مورد خانواده سلطنتی است. در همان زمان، شاهزاده هری اصرار دارد که در پیوندهایش با پدر و برادرش گرمای خانوادگی ندارد. دوک ساسکس همچنین تاکید، کرد که می خواهد پدر و برادرش را "بازگرداند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала