زخمی شدن بیش از 10 نفر در تصادف متروی مکزیکو سیتی

© AP Photo / Marco UgarteОбрушение метромоста в Мехико, Мексика
Обрушение метромоста в Мехико, Мексика  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2023
عضو شوید
وزیر داخله مکزیک گفت: بیش از 10 نفر در مکزیکو سیتی پس از تصادف در مترو زخمی شدند.
به گزارش اسپوتنیک، مارتی باترس وزیر داخله مکزیک گفت: بر اثر برخورد قطار در خط سوم متروی مکزیکو سیتی ده نفر زخمی شدند و چهار نفر دیگر در واگن ها بند ماندند.
بر پایه داده های نخستین یک نفر کشته شده است.
ریزش مرگبار پل مترو در مکزیک/نیرو های نجات - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2021
چندرسانه ای
ریزش مرگبار پل مترو در مکزیک
باترس در وبلاگ تویتر خود نوشت: "ما در حال حاضر در صحنه هستیم، از 10 زخمی که به درمانگاه ها منتقل شده اند، چهار نفر گیر مانده اند و کارکنان نجات در حال نجات ایشان هستند و ظاهرا یک نفر جان خود را از دست داده می دانیم. ما به اطلاع رسانی ادامه خواهیم داد".
نزدیکای ساعت 9 صبح شنبه، دو قطار در خط سوم مترو مکزیکو سیتی بین ایستگاه های لارازا و پوتررو در مرکز شهر با هم برخورد کردند. مسئولان مترو گزارش دادند، که تردد در این شعبه متوقف شده است، انتظار می رود نشست خبری مقامات محلی با اطلاعات رسمی در مورد این حادثه برگزار شود.
یادآوری می کنیم، که در جریان سه سال گذشته، چهار تصادف بزرگ در متروی مکزیکوسیتی رخ داده است. دهانه پل متروی همراه با یک قطار در حال عبور در 3 می 2021 فروریخت و 26 نفر را کشت و 105 نفر را زخمی کرد. بر اثر برخورد قطار در ایستگاه تاکوبایا در 10 مارچ 2020، یک نفر کشته و 41 نفر زخی شدند. آتش‌سوزی در ایستگاه مرکزی کنترل مترو در 9 جنوری 2021 منجر به مرگ یک نفر و زخمی شدن 29 نفر دیگر شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала