دیدگاه امریکایی ها درباره آینده ای غم انگیز ناتو پس از سخنان زلنسکی در امریکا

© AP Photo / Jacquelyn MartinПрезидент Украины Владимир Зеленский вручает законодателям украинский флаг, который держат вице-президент Камала Харрис и спикер Палаты представителей Нэнси Пелоси, с автографами военных из Бахмута, выступая на совместном заседании Конгресса на Капитолийском холме в Вашингтоне
Президент Украины Владимир Зеленский вручает законодателям украинский флаг, который держат вице-президент Камала Харрис и спикер Палаты представителей Нэнси Пелоси, с автографами военных из Бахмута, выступая на совместном заседании Конгресса на Капитолийском холме в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2023
عضو شوید
درخواست‌های رئیس جمهور اوکراین برای مشارکت ناتو در درگیری، ائتلاف را به سمت فروپاشی سوق خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، مایکل برندن دوگرتی، ستون‌نویس در مقاله‌ای برای National review نوشت: تمایل ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین برای افزایش عرضه تجهیزات ناتو و وارد کردن این ائتلاف در درگیری مستقیم با روسیه، می‌تواند منجر به فروپاشی این سازمان شود.
وی گفت: "آشفتگی اوکراین نه تنها نتوانست ائتلاف را تقویت کند، بلکه برعکس، مشکلات درون ناتو را آشکار کرد و درک ما را از این سازمان تغییر داد".
به گفته دوگرتی، سخنان ولادیمیر زلنسکی در کنگره امریکا مبنی بر اینکه کمک مالی به اوکراین "صدقه نیست، بلکه سرمایه گذاری در امنیت جهانی است" با هدف افزایش پشتیبانی واشنگتن از رژیم کیف در این مناقشه است.
Президент Украины Владимир Зеленский вручает законодателям украинский флаг, который держат вице-президент Камала Харрис и спикер Палаты представителей Нэнси Пелоси, с автографами военных из Бахмута, выступая на совместном заседании Конгресса на Капитолийском холме в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
هدف اوکراین از درگیری با روسیه از دید زلنسکی
در عین حال، دخالت در آشفتگی کنونی در اروپا نه تنها مستلزم افزایش هزینه‌ها است، بلکه اختلافات بین متحدان غربی را تشدید می‌کند.
این روزنامه نگار به لفاظی های امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، که به طور فزاینده ای درباره نیاز به مذاکرات امنیتی به رهبری اتحادیه اروپا با روسیه بدون مشارکت ایالات متحده صحبت می کند، پرداخت که به نظر او نشان دهنده نزدیک شدن به انشعاب در ناتو است.
یادآوری می کنیم، که یک روز پیش، کاخ سفید اعلام کرد که قصد دارد به مقامات کیف خودروهای جنگی پیاده نظام بردلی، و آلمان - خودروهای جنگی پیاده نظام Marder و باتری اضافی سامانه های موشکی ضد هوایی پاتریوت را در اختیار مقامات کیف قرار دهد.
سفارت روسیه در برلین این تصمیم دولت آلمان را محکوم کرد و آن را گامی در جهت تشدید بیشتر درگیری ها خواند. کرملین نیز به نوبه خود بارها اعلام کرده است که عرضه سلاح های غربی تنها درگیری را طولانی می کند و برای اوکراین نوید خوبی ندارد و حمل و نقل سلاح به هدفی قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала