وزیر دفاع اوکراین: روسیه عامل بی سامانی نیروهای مسلح اوکراین است

© AP Photo / Rodrigo AbdУкраинские военнослужащие. Архивное фото
Украинские военнослужащие. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.01.2023
عضو شوید
رئیس وزارت دفاع اوکراین گفت: ناسامانی نیروهای مسلح اوکراین ناشی از تحریک کنندگان است.
به گزارش اسپوتنیک، الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین مدعی است، که مشکلات ناسامانی در نیروهای مسلح اوکراین به اقدامات "محرکانی که هزینه آن را روس ها پرداخت کرده اند" مرتبط است.
به گفته وی، این دقیقاً همان چیزی است که باعث نیاز به قانون تقویت مسئولیت پرسنل نظامی شده است که توسط رهبری نظامی آغاز شده است.
آثار القصف الأوكراني على دونيتسك - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.01.2023
نیروهای مسلح اوکراین بیش از 14 هزار بار دونتسک را با سلاح های سنگین گلوله باران کرده اند
رزنیکوف در مصاحبه ای با روزنامه نگار النا فرولیاک گفت: "چون در شرایط خاصی در نظم و انضباط مشکلاتی پیش می‌آید و عده‌ای از آن سوءاستفاده می‌کنند. محرک‌هایی بودند، روس‌ها پول می‌گرفتند و بعد این افراد از مسئولیت دوری می‌کردند. یعنی اصل اجتناب‌ناپذیر بودن مجازات در آن جا کارساز نبود".
وی افزود، که به فرماندهی نظامی اعتماد دارد و از پیشنهاد او پشتیبانی می کند.
در ماه دسامبر، رادی ورخوونا/پارلمان اوکراین قانونی را تصویب کرد، که مجازات‌ها را برای عدم رعایت دستورات نظامی تشدید می‌کند. مطابق با آن، امتناع از رعایت الزامات فرمانده منجر به جریمه نقدی یا بازداشت در نگهبانی می شود.
والری زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین از ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور این کشور خواست تا قانون را امضا کند و اذعان داشت که ارتش اوکراین در اجرای دستورات و ترک مواضع بدون مجوز مشکل دارد.
یادآوری می کنیم، که روسیه از 24 فیبروری عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته رئیس جمهور، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала