هدف از تشکیل گروه نظامی بلاروس با روسیه

© Photo / Telegram / Минобороны БеларусиЗаместитель министра обороны генерал-майор Андрей Жук
Заместитель министра обороны генерал-майор Андрей Жук - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.01.2023
عضو شوید
گروه منطقه ای مشترک نیروهای روسیه و بلاروس برای دفاع از کشور اتحادیه آماده شدند.
به گزارش اسپوتنیک، اندری ژوک معاون وزیر دفاع بلاروس درباره هدف از برپایی گروه نظامی و بلاروس را چنین بیان کرد: گروه منطقه ای مشترک نیروهای نظامی بلاروس با روسیه آماده است تا از اتحادیه دفاع کند.
وزارت دفاع جمهوری بلاروس همچنین خاطرنشان کرد، که ارتش دو کشور تمرینات مشترکی از جمله "سپر اتحادیه - 2023" را پشت سر خواهند گذاشت.
تانک T-90C روسی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2022
کلوپ ویدیو
مانور نظامی مشترک بلاروس و روسیه + ویدیو
ژوک گفت: "آموزش واحدهای بین گونه ای انجام خواهد شد. تمرین پرواز تاکتیکی در خاک کشورها آغاز می شود. در مرحله بعد، انواع مختلفی از آموزش کارکنان وجود خواهد داشت".
یادآوری می کنیم، که در 6 جنوری، وزارت دفاع بلاروس گزارش داد، که یک قطار تجهیزات نظامی از روسیه وارد این جمهوری شده است. این تجهیزات بخشی از گروه منطقه ای نیروهای دولت اتحادیه است - تجهیزات برای اطمینان از امنیت کشور اتحادیه به خاک کشور منتقل شدند. در 5 جنوری، وزارت دفاع بلاروس گزارش داد، که مینسک به ایجاد یک گروه مشترک منطقه ای از نیروهای بلاروس و روسیه ادامه می دهد. قرار است یک رزمایش پرواز تاکتیکی مشترک با هدف افزایش سطح آموزش رزمی واحدهای هوانوردی نیروهای مسلح بلاروس انجام شود. از طرف روسیه، تشکیلات نظامی نیروهای هوافضا در این رویداد شرکت خواهند کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала