ستایش بایدن از کارکرد سیستم های پاتریوت در اوکراین که هنوز کار نمی کنند

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر اختلافات قابل توجهی بین بایدن و زلنسکی به وجود آمده است
اختلافات قابل توجهی بین بایدن و زلنسکی به وجود آمده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.01.2023
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا ادعا می کند، که سیستم های پاتریوت در اوکراین کارآمد هستند حتی اگر هنوز در آنجا تحویل داده نشده اند.
به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا در نشستی با اعضای کابینه خود با ارزیابی نتایج کار جنگ افزارهایی که هنوز به آنجا تحویل داده نشده است، گفت: سیستم‌های پاتریوت در اوکراین "کارایی بالایی" نشان داده‌اند.
بایدن گفت: "آن‌ها کار می‌کنند و روس‌ها آغاز به درک این موضوع کرده‌اند، آنها خوب عمل می‌کنند، آنها کمک زیادی می‌کنند".
Американские военные 7го полка ПВО разворачивают зенитный ракетный комплекс ЗРК Патриот на полигоне в Польше - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
حقیقت ترسناک/ پاتریوت اوکراین را از شکست نجات نمی دهد
سامانه‌های پدافند هوایی مدرن پاتریوت در بسته بعدی کمک‌های نظامی امریکا به اوکراین گنجانده شد که برای سفر به واشنگتن توسط ولودیمیر زلنسکی ارائه شد.
پنتاگون امکان ارسال محاسبات امریکایی ها به اوکراین را منتفی دانسته و قول داده است تا چند ماه دیگر اوکراینی ها را آموزش دهد.
به گفته ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، عرضه سامانه های راکتی ضد هوایی پاتریوت به اوکراین منجر به طولانی شدن درگیری ها می شود.
دیمیتری کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین در 4 جنوری گفت، که مقدمات انتقال این سیستم به اوکراین به تازگی آغاز شده است. با توجه به عملیات ویژه روسیه در اوکراین، ایالات متحده و متحدانش در ناتو با ارسال تسلیحات از کیف حمایت می کنند، این برنامه ده ها میلیارد دالر هزینه دارد. مسکو نیز به نوبه خود بارها گفته است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می کند و حمل و نقل سلاح به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала