نگهبانان رونالدو با پیشینه ای خدمت در افغانستان

© AFP 2023 / JEWEL SAMADلاعب كرة القدم البرتغالي، كريستيانو رونالدو
لاعب كرة القدم البرتغالي، كريستيانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.01.2023
عضو شوید
برادران دوگانگی که پیشینه ای انجام خدمت در افغانستان را دارند، نگهبانان شخصی فوق ستاره پرتگالی در عربستان هستند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ورزش سه، پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر، حالا سوژه ها و حواشی پیرامون این بازیکن نیز مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. یکی از این موارد، نگهبانان فوق ستاره پرتگالی است، دوگانگی های که با نیروهای ویژه در افغانستان خدمت می کردند.
Криштиану Роналду в матче Лиги Чемпионов УЕФА между ФК Ювентус и ФК Локомотив - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.01.2023
عربستان همسر رونالدو را کنیز وی معرفی کرد
رسانه ها خبر داده اند، که کریستیانو رونالدو و خانواده اش، از سوی دوگانگی که به عنوان سرباز در یک واحد نیروهای ویژه نخبه در افغانستان خدمت می کردند، نگهبانی می شوند. برادران سرجیو و خورخه رامالهیرو پس از بیرون شدن از ارتش، به عنوان بخشی از یک واحد پولیس پرتگال مشغول به کار شدند که از سیاستمداران و قضات نگهبانی می کرد.
مجله مشهور پرتگالی فلش گفته است، که در زمان حضور رونالدو در منچستر، این دوگانگی ها از سوی فوق ستاره پرتگالی استخدام شده اند. برادر سوم آنها یعنی الکساندر، به عنوان افسر پولیس کار می کند.
یک منبع به مجله فلش پرتگال گفته است: سرجیو و خورخه لباس شیک می‌پوشند و بسیار معمولی به نظر می‌رسند. آنها می توانند قاطی جمعیت شوند، اما سریع فکر می کنند، می بینند و در لحظه مناسب عمل می کنند. آنها مستقیماً از مدرسه به ارتش پیوستند و در یگان نیروهای ویژه به نام کماندوها که در سال 1962 در آنگولا ایجاد شدند، به خدمت خود پایان دادند.
پس از پیوستن رونالدو به النصر و در هنگام برگزاری مراسم معارفه، این برادران دوگانگی پشت سر فوق ستاره پرتگالی و در ورزشگاه مرسول پارک دیده شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала