- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

مدودف: ناوچه ای "دریاسالار گورشکوف" با راکت ابرصوت "زیرکن" هدیه سال نو برای ناتو است

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر Заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев
Заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.01.2023
عضو شوید
معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت، که ناوچه "دریاسالار گورشکوف" با راکت ابرصوت "زیرکن" هدیه ای برای سال جدید ناتو است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه بر این باور است، که ورود ناوچه چند منظوره آدمیرال گورشکوف با راکت های ابرصوت زیرکن به خدمت، هر کسی که تهدیدی مستقیم برای روسیه باشد، حس خواهد کرد.
مدودوف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2022
مدودف: گسترش ناتو، آمادگی برای جنگ با روسیه است
این سیاستمدار روز پنجشنبه در کانال تلگرامی خود نوشت: "هدیه اصلی سال جدید با بار جنگ افزار راکت های زیرکن دیروز به سواحل کشورهای ناتو رفت، هزار کیلومتر برد آن‌ها با سرعت ابرصوت ۹ ماخ و امکان استفاده از هر شارژ با تضمین بر هر دفاع راکتی غلبه می کند. بگذارید در جایی 100 مایلی از سواحل، نزدیک‌تر به رودخانه پوتوماک بایستد. پس شاد باشید! هر کسی که تهدیدی مستقیم برای روسیه و متحدان ما باشد، این راکت را احساس خواهد کرد".
مدودف تأکید کرد، که دشمنان روسیه و "قلاب‌های" آنها "هرگز بخشیده نخواهند شد".
او گفت: "ما با شما به زبان زور صحبت خواهیم کرد، زیرا شما چیز دیگری نمی فهمید و حتی جنگ افزارهای مدرن تری تولید می کنیم، تا لاشه نازی را که در قرن بیست و یکم به دنیا آورده اید با آنها خرمنکوبی کنیم. از هر جنایتکار برای هر شهروند کشته شده کشورمان انتقام خواهیم گرفت".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала