کولبا از آمادگی ها برای انتقال سیستم پدافند هوایی پاتریوت به کی یف خبر داد

© AP Photo / Czarek SokolowskiАмериканские военные 7го полка ПВО разворачивают зенитный ракетный комплекс ЗРК Патриот на полигоне в Польше
Американские военные 7го полка ПВО разворачивают зенитный ракетный комплекс ЗРК Патриот на полигоне в Польше - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.01.2023
عضو شوید
کولبا وزیر خارجه اوکراین از آغاز آماده سازی برای انتقال سامانه های پدافند هوایی پاتریوت به کی یف خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری کولبا، رئیس وزارت امور خارجه اوکراین روز چهارشنبه گفت که مقدمات انتقال سامانه‌های دفاع هوایی پاتریوت به اوکراین آغاز شده است.
سامانه‌های پدافند هوایی مدرن پاتریوت در بسته بعدی کمک‌های نظامی ایالات متحده به اوکراین گنجانده شده بود که توسط ولودیمیر زلنسکی برای سفر به واشنگتن ارائه شد. پنتاگون امکان ارسال محاسبات آمریکایی ها به اوکراین را منتفی دانسته و قول داده است تا چند ماه دیگر اوکراینی ها را آموزش دهد. به گفته ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، عرضه سامانه‌های موشکی ضدهوایی پاتریوت به اوکراین یک تاخیر در درگیری است.
Зенитно-ракетный комплекс Patriot - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2022
امریکا به اوکراین سیستم های دفاع هوایی پاتریوت می دهد
ما سال گذشته را با تصمیمی انقلابی برای ارائه سامانه‌های پاتریوت آمریکایی به اوکراین به پایان رساندیم، همانطور که رهبران اوکراین و ایالات متحده، ولودیمیر زلنسکی و جوزف بایدن توافق کردند. ما از این اقدام ایالات متحده بسیار قدردانی می‌کنیم. از پاتریوت انتظار داریم که در اسرع وقت مستقر شود. آماده سازی برای انتقال این سیستم ها از قبل آغاز شده است. این ویدئو در صفحه رسمی وزارت امور خارجه اوکراین در شبکه اجتماعی فیس بوک* موجود است.
کول‌با همچنین گفت که اکنون ولودیمیر زلنسکی و تیم دیپلماتیک او به شدت روی راه‌حل‌های جدید کار می‌کنند تا انواع جدیدی از تسلیحات غربی، در درجه اول تانک‌های غربی و سایر خودروهای زرهی را در اختیار کیف قرار دهند.
روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می‌کنند". دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
Заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.11.2022
مدودف: دستگاه های پاتریوت در اوکراین به هدف قانونی نیروهای روسیه تبدیل خواهند شد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала