نویسنده امریکایی: ایالات متحده باید از ناتو خارج شود

© AFP 2023 / Emmanuel DunandSede della NATO a Bruxelles
Sede della NATO a Bruxelles - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.01.2023
عضو شوید
AT McCann: درگیری در اوکراین ثابت کرد که ایالات متحده باید ناتو را ترک کند.
به گزارش اسپوتنیک، استیو مک کان، ستون نویس مجله الکترونیکی The American Thinker گفت که پس از پایان درگیری در اوکراین، ایالات متحده باید ناتو را ترک کند و مشارکت در تضمین امنیت کشورهای اروپایی را متوقف کند.
این روزنامه نگار می پرسد: چرا ایالات متحده که تورم سرسام آور و رشد بدهی غیرقابل درک را تجربه می کند، اکثریت قریب به اتفاق هزینه ها را می پردازد و نه کشورهای اروپایی؟
به گفته ناظر، پاسخ در وجود اتحاد آتلانتیک شمالی و اعتماد طبقه حاکمه آمریکا به این موضوع نهفته است که باید به هر قیمتی از اروپا محافظت کنند. وی همچنین افزود که هدف از ایجاد این ائتلاف محافظت از اروپای غربی و ایالات متحده در برابر تجاوزات اتحاد جماهیر شوروی بود، اما پس از فروپاشی آن، واشنگتن از ناتو خارج نشد.
این مقاله می گوید که پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، واشنگتن حدود یک تریلیون دلار برای هزینه های ناتو هزینه کرد. نویسنده مقاله از دولت آمریکا می‌خواهد که هزینه‌های زیادی از پول مالیات‌دهندگان آمریکا را برای دفاع از اروپا و درگیری اوکراین خرج نکند و بر مبارزه با چین تمرکز کند.
پیش از این، آندریا ویدبورگ، ستون نویس American Thinkerنوشت که نخبگان آمریکایی اوکراین را بالاتر از منافع مردم کشور خود قرار می دهند، زیرا آنها آن را مرکزی برای پولشویی می دانند.
العلم الأمريكي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2023
امریکایی ها: هیچ سناریویی برای پیروزی اوکراین وجود ندارد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала